Projekt Monte Snack

Wraz z początkiem jesieni rozpoczynam bardzo smakowity projekt Monte Snack. 
Udało mi się zostać Ambasadorem w kampanii na platformie TRND
W ramach projektu otrzymałam:

Dla Ambasadora w projekcie:
  • 12 mlecznych kanapek Monte Snack
  • Przewodnik projektu
  • Książeczka „Twoje badanie opinii"
Do podarowania innym:
  • 12 mlecznych kanapek Monte Snack

 Przesyłka dotarła do mnie w stanie idealnym.Paczka była profesjonalnie zapakowana w ogromny karton a w nim znajdowała się styropianowa lodówka wypełniona suchym lodem oraz mniejsza paczka 24 szt. mlecznych przekąsek z przewodnikiem projektu. 
 
Mleczne batony były lekko zmrożone. Po wyjęciu z opakowania należało je wstawić do lodówki w celu wyrównania temperatury po transporcie.

W ciągu sześciu tygodni trwania projektu będziemy rozkoszować się smakiem, będziemy dzielić się przekąskami z innymi oraz zbierać opinie od tych, 
którzy wypróbowali Monte Snack.


Pierwsze testy już za mną.
 
Mleczna kanapka Monte Snack to delikatny ciemny biszkopt wypełniony po brzegi mlecznym oraz czekoladowo-orzechowym kremem. To smaczna i pożywna przekąska dla każdego - zarówno dla dzieci jaki i dla dorosłych.

 Monte Snack są idealne na przekąskę pomiędzy posiłkami, idealne na drugie śniadanie do szkoły a nawet jako ,,małe ciacho" do porannej kawy.


 

A jak Wasze wrażenia po przetestowaniu Monte Snack?

Komentarze

  1. Monte Snack smakuje idealnie z małą czarną. Dzieciom smakuje bez żadnych dodatków ;) Są tak pyszne, że chce się jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za jakaś nowa idea, żeby dawać dzieciom baton z cukru i tłuszczu palmowego i nazywać to zdrową i pożywną przekąską. Banan to zdrowa przekąska!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.