Projekt Head & Shoulders

Witajcie!

Udało mi się dostać do kolejnej kampanii na portalu EverydayMe.
Tym razem zostałam Ambasadorką marki Head & Shoulders.



Dzisiaj dotarła do mnie paczka Ambasadorska a w niej
zestaw startowy do własnego użytku: 


 -1 szampon przeciwłupieżowy Head & Shoulders Menthol (250ml)

-1 zestaw testowy
-Przewodnik projektu
-Książeczka ,,Badanie opinii"

Do podarowania znajomym:
-19 zestawów testowych Head & Shoulders (1 saszetka szamponu przeciwłupieżowego Head & Shoulders Sport Fresh 10ml, 2 paski testowe, kupon uprawniający do zakupu szamponu przeciwłupieżowego H&S z 20% zniżką)
-30 saszetek szamponu H&S Menthol 10ml
-10 karT badania ifwom



W ciągu ośmiu tygodni wspólnie z 2500 Ambasadorek i Ambasadorów z naszego Grona Ambasadorów wypróbuje szampon Head & Shoulders  Menthol.
 W trakcie projektu będziemy mogli również przeprowadzić test na obecność łupieżu i tak jak 3,9 mln Polaków przekonać się o skuteczności Head & Shouldes.

Kto ze mną bierze udział w tej kampanii? 

 

Komentarze

  1. Gratuluję :), mnie się nie udało

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, ja czekam na swoją przesyłkę, nie wiem czemu dziś nie dojechała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak mieli 10tego i 11tego rozwozić paczki...ma pewno będzie w poniedziałek:-)

      Usuń
  3. Gratulacje :) Ja się niestety nie dostałam do projektu i musi mi wystarczyć próbeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję mi jeszcze ani razu nie udało się testować z tym portalem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje drugie testowanie z EverydayMe na jesieni mogłam testować Always :-)

      Usuń

    2. Wśród osób, które miały okazję przetestować szampon Head7Sholuders - bardzo pozytywne opinie zebrał. Jeden z "nosicieli łupieżu" (to jego własne określenie" wręcz powiedział mi, że kosmetyk ten okazał się lepszy niż używane przez niego o wiele droższe produkty apteczne. Jego daniem, to widać i czuć, że H&S wspiera jego skórę głowy i zapobiega ponownemu pojawieniu się tej przykrej przypadłości. Super, że udało mi się kogoś uszczęśliwić, dzieląc się swą wiedzą na temat tego kosmetyku.

      Usuń
  5. Ja również testowałam z Everyday me podpaski Always, a teraz udało mi się dostać do Head& Shoulders póki co jestem bardzo zadowolona z rezultatów. Ilość łupieżu zdecydowanie się zmniejszyła, a włosy są pachnące, miękkie i ładnie się układają

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez mam problem z łupiezem i H&S sie sprawdza ,skora glowy przestaje byc swedzaca i najwazniejsze po łupiezu to ładne wlosy,dobrze sie ukladaja i maja polysk.Czyli leczy i upieksza;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez mam problem z łupiezem i H&S sie sprawdza ,skora glowy przestaje byc swedzaca i najwazniejsze po łupiezu to ładne wlosy,dobrze sie ukladaja i maja polysk.Czyli leczy i upieksza;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampon rewelacyjnie myje skore glowy i daje uczucie chlodu,które bardzo lubie.Szampon wydajny,starczy na dużą ilośc mycia.Jestem w trakcie testowania i jestem zadowolona z szmponu H&S.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię szampony head&shoulders i systematycznie do nich wracam.Włosy naprawdę wyglądają o wiele lepiej i bardziej zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. myslę ze H&S wystarczy jeśli mamy problem z łupieżem ale jak już poważniejszy problem to do lekarza.Póki co ja nie mam aż takiego wielkiego łupieżu i drobne dolegliwosci H&S zostaną zlikwidowane przy systematycznym stosowaniu.Ładnie pachnie i włosy są ładne.Polecam i pomógł.Czyli używać i leczyć a nie czekać aż będzie gorzej

    OdpowiedzUsuń
  11. myslę ze H&S wystarczy jeśli mamy problem z łupieżem ale jak już poważniejszy problem to do lekarza.Póki co ja nie mam aż takiego wielkiego łupieżu i drobne dolegliwosci H&S zostaną zlikwidowane przy systematycznym stosowaniu.Ładnie pachnie i włosy są ładne.Polecam i pomógł.Czyli używać i leczyć a nie czekać aż będzie gorzej

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uzywam i polecam.Zawsze jak tylko pojawi mi się łupież to kupuję sobie ten szampon w wersji do włosów zniszczonych i problem z łupieżem wkrótce mija.Jak dla mnie dobry i bardzo wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szampon H&S eliminuje łupież oraz zapobiega swędzeniu głowy. Jest niezawodny i skuteczny. Nie uczula i nie podrażnia. Ma przyjemny zapach, który długo utrzymuje się na włosach. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości. Szampon się dobrze pieni. Włosy są puszyste i łatwo się rozczesują. Jest wydajny. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zachwycona skutecznością szamponu H&S mentol. Pochlebne opinie wyrażają również znajomi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szampon przeciwłupieżowy Head & Shoulders to skuteczna walka z łupieżem, nawilża skórę przez co nie powstaje łupież, włosy świetnie wyglądają, połyskują, łagodzi swędzenie skóry jest wydajny pachnie świeżością. Polecam wszystkim borykającym się z problemem swoich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  16. ArekZ
    Doskonały produkt. Świetnie usuwa łupież i walczy z przyczynami, już od pierwszego użycia widać efekty. Przy regularnym stosowaniu usuwa 100% oznak łupieżu. Szampon doskonale oczyszcza włosy i zapewnia długotrwałe uczucie świeżości.Zawiera składniki pielęgnujące i odżywiające włosy. Szampon jest bardzo wydajny, fajnie pachnie i dobrze się pieni. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie spodziewałam się, że szampon Head & Shoulders tak pozytywnie mnie zaskoczy. Już tyle szamponów zostało wypróbowanych, że straciłam nadzieję. Po umyciu głowy rzeczywiście zmniejszyła się ilość łupieżu, a włosy stały się miękkie i puszyste:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. paczka była fajna, szkoda tylko że próbki były w formie saszetek a nie mini produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. We are a gaggle of volunteers and starting a brand new scheme
    in our community. Your web site offered us with helpful information to work on. You've done
    an impressive process and our entire community can be grateful to you.


    My blog post -

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. I was looking through somne off your articles on this site and I
    conceive this website is real instructive! Keep on putting up.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! This could be one particular of the
    most benefifial blogs We've ever arrive across on this subject.

    Actually Great. I am also ann expert in this topic so I can understand ylur effort.

    OdpowiedzUsuń
  23. It's not my first time to pay a visit this site, i am browsing
    this website dailly and get fastidious data from here everyday.

    OdpowiedzUsuń
  24. Excellent post. I was checking continuously this weblog and I am inspired!
    Very helpful information particularly the closing phase
    :) Imaintain such info much. I used to be seeking this
    particular info for a very lengthy time. Thank you and
    best of luck.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello, i think that i saw you visited my blog thus i came to “return thhe favor”.I am attempting to find
    tjings to enhance mmy website!I suppose its ok to use a few of
    your ideas!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Good answers in return of this question with genuine
    arguments and describing the whole thing concerning that.

    OdpowiedzUsuń
  27. I like thhe helpful info you provide inn
    your articles. I'll bookmark your webhlog and check again here frequently.
    I'm quite sure I wipl learn a lot of new stuff
    right here! Best of luck for the next!

    OdpowiedzUsuń
  28. I don't normally comment but I gotta teol thank you for the post on this special one :D.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello, i think that i saw you visited my weblog thus i came
    to “return the favor”.I am attempting to finjd things to improve my website!I suppose its ok to use some of
    your ideas!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Very good blog post. I definitely love this website.Keeep writing!

    OdpowiedzUsuń
  31. Somebody essentially help to make significantly posts
    I'd state. This is the very first time I frequented
    your web page and so far? I surprised with the analyxis you made to make this actual
    post incredible. Fantastic activity!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.