Perwoll Renew & Blossom 3w1 / Recenzja

Witajcie po dosyć długiej przerwie :) i w nieco odmienionym wyglądzie bloga... Od tygodnia mam możliwość testowania nowego płynu do prania marki Perwoll . Jest to dla mnie w pewnym sensie nowość, bo po raz pierwszy gości w mojej pralni, nigdy nie kupowałam produktów tej marki. Jak dotąd byłam zwolenniczką tradycyjnego proszku oraz płynu do płukania znanej marki,używałam również kapsułek, perełek zapachowych a teraz przyszedł czas na wypróbowanie płynu do prania. Ale do rzeczy...
Płyn do prania 3w1 Perwoll Renew & Blossom to płynny środek do prania, polecany do wszystkich rodzajów tkanin. Możemy go użyć do jasnych, ciemnych lub kolorowych tkanin. Zapach płynu jest kwiatowy. Mi przypomina bardzo eleganckie perfumy. Jak podaje producent taka duża butla płynu 1,8ml wystarczy na ok.30 prań a zalecana temperatura jest od 20st.C do 60st.C Płyn do prania Perwoll Renew & Blossom 3w1 oprócz wykorzystania go w pralce , nadaje się również do prania ręcznego, wtedy wystarczy użyć 60ml na 10 litrów wody. Jeśli korzystamy z niego w tradycyjny sposób czyli pranie rzeczy w pralce producent zaleca ( jeśli mamy wodę miękką i średnio twardą) 60ml dla tkanin lekko zabrudzonych, 90ml dla tkanin średnio zabrudzonych a 120ml dla tkanin bardzo zabrudzonych. Wszystkie niezbędne informacje jak używać Perwoll producent umieścił na etykiecie na butelce.
Jak już pisałam wyżej od tygodnia ''testuję" Perwoll, na pierwsze pranie wykorzystałm go do odświeżenia swetrów, cienkich koców a następnie pościeli oraz zasłon. Kwiatowy zapach płynu unosił się podczas prania po całej łazience. Po wypraniu jakość tkanin pozostała bez zmian, swetry zachowały swój kształt, kolory pościeli i zasłon były nadal ,,żywe" a przepiękny kwiatowy zapach pozostał na tkaninach i jak dotąd nadal się utrzymuje. Płyn Perwoll Renew & Blossom 3w1 zastępuje nam proszek, płyn do płukania co daje nam dużą oszczędność. Nie musimy zastanawiać się czy nada się do konkretnej tkaniny czy koloru. Opakowanie jest iście kobiece, ładnie prezentuje się na łazienkowej półce. Jest poręczny, dzięki żłobieniom na butelce. A co najważniejsze opakowanie jest przyjazne środowisku czyli butelka ta pochodzi w 50% z plastiku z recyklingu. Butelka w 100% przeznaczona jest do recyklingu! Co mnie najbardziej urzekło w tym płynie? To oczywiście zapach, jest przepiękny taki jak lubię mocno kwiatowy, przypomina mi drogie eleganckie perfumy. Na ten jesienno-zimowy czas niemal codzienne pranie z Perwoll Renew & Blossom będzie dla mnie czystą przyjemnością.
A czy Wy znacie już ten płyn do prania? Jestem ciekawa Waszych spostrzeżeń :-) pozdrawiam Ewelina

Komentarze

  1. Od dawna przymierzam się do wypróbowania go. Zachęca mnie fakt iż łączy on w sobie wiele produktów. Uwielbiam też ładnie pachnące pranie, więc myślę, że niedługo zobaczymy się w łazience :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uzywałam nigdy tego płynyu :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.