Poczuj męską naturę z Le Petit Marseilais



Witajcie!
Jakiś czas temu dostałam paczkę ambasadorską, w której otrzymałam wyjątkowy zestaw
 - żel pod prysznic dla mężczyzn z nowej linii Le Petit Marseillais, przewodnik, list ambasadorski a także ku mojemu zaskoczeniu kosmetyk dla mnie - Pielęgnujący żel do mycia Odświeżenie. 
Ta kampania jest nieco inna, bo skierowana do mego mężczyzny. Tym razem, to on ma przetestować i wydać opinię o testowanym produkcie.


Marka Le Petit Marseillais wprowadziła ostatnio na rynek 3 kosmetyczne nowości skierowane do mężczyzn. Są to żele pod prysznic o energetycznych zapachach inspirowanych męską naturą.  Każdy z tych żeli pod prysznic jest  stworzony do codziennej pielęgnacji skóry i włosów a także twarzy (formuła 3w1).
Możemy wybierać pośród zapachów:
-Mięta i cytrusy
-Minerały i drzewo cedrowe
-Drzewo Cade





Dzięki udziałowi w kampanii mój mąż może wypróbować pod prysznicem żel o zapachu Drzewo Cade.

Jak podaje producent, jest to wyjątkowe połączenie składników, które skrywa w sobie męską naturę. Drzewo Cade, czyli jałowiec to składnik używany w wielu męskich kosmetykach. W duecie ze słodko-gorzką wonią leśnej paproci tworzy świeży,
 męski i wyrazisty zapach.

Żel pod prysznic Le Petit Marseillais Drzewo Cade otrzymujemy w dużej plastikowej butli o pojemności 400ml, z łatwością zmieści się w męskiej dłoni....Zamykanie to typowy klik. 
Czas na jego wykorzystanie po otwarciu mamy 12 miesięcy. 
Zapach jest mocny i wyrazisty, jego słodko-gorzka nuta bardzo przypadła do gustu mojemu mężowi. Oboje stwierdziliśmy, że zapach ten jest fantastyczny.
Żel pod prysznic bardzo dobrze się pieni, w połączeniu z wodą tworzy perłową pianę, która myje a zarazem pielęgnuje ciało oraz włosy i dobrze się spłukuje.
Pozostawiając na długo przyjemny, urzekający i energetyzujący 
zapach na skórze mego męża.
Bardzo spodobała się mojemu małżonkowi formuła 3w1, już nie musi mnie wołać i pytać:
 ,,A który to szampon do włosów?'' Bo za jednym zamachem tym żelem może umyć swoje włosy jak i ciało.
 Żel przeznaczony jest do każdego rodzaju włosów.  Ma ph neutralne dla skóry.
Ma biodegradowalną bazę myjącą i został wzbogacony o składniki nawilżające pochodzenia roślinnego.

Testowany dermatologicznie.


Żele pod prysznic Le Petit Marseillais z nowej męskiej linii zakupić można w niemal każdej drogerii.


#poczujmeskanature
#ambasadorkalpm

A czy Wasi mężczyźni już znają nowe żele pod prysznic od LPM?





Komentarze

  1. A ja nigdy nie miałam ich żeli ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie się nie zgłosiłam do testów jakość ich produktami Nie mam po drodze. Najważniejsze że małżonek też jest zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Testowaliśmy wszystkie rodzinnie. Najbardziej przypadł mi do gustu ten:
    http://www.le-petit-marseillais.pl/zele-pod-prysznic/zel-pod-prysznic-3-w-1-le-petit-marseillais-mineraly-i-drzewo-cedrowe
    Drugie miejsce daje chyba temu z cade, taki fajny leśno-drzewny zapach. Ten z drzewem cedrowym używam sama, uwielbiam zapach cedru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie przyjemna szata graficzna. Drzewo mnie kręci :) Musze kupić mężowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój małżonek już drugie opakowanie obecnie zużywa :-) więc polecam, na pewno się spodoba:-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.