Cosnature / Naturalny nawilżajacy szampon do włosów z dziką różą / Naturalna odżywka nawilżająca z dziką różą


Witajcie!
W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam zestaw do pielęgnacji włosów, którego ostatnio używam. Jest to Naturalny nawilżający szampon do włosów z dziką różą oraz Naturalna odżywka nawilżająca do włosów z dziką różą niemieckiej marki Cosnature.
Jak te produkty się u mnie sprawdzają...? przeczytacie poniżej, zapraszam :-)



Zacznijmy od szamponu...
Naturalny nawilżający szampon do włosów z dziką różą, polecany jest do włosów suchych i zniszczonych. W swoim składzie zawiera m.in.: hydrolizowane proteiny pszenicy, które mają za zadanie wniknąć do korzenia włosa i zatrzymać w nim wodę. Działają regenerująco i odbudowują zniszczone wewnętrzne struktury włosa oraz mają zapobiegać elektryzowaniu się włosów. Olej z owoców dzikiej róży ma za zadanie odżywić i nawilżyć włosy. Zawarta w szamponie sacharoza - skutecznie nawilża skórę i zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Dodatkowo sacharoza jest doskonałym środkiem ściernym, który dokładnie oczyszcza skórę i usuwa martwe komórki, nie wywołując żadnych podrażnień ani uczuleń. 

 - naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny

 Moje włosy wiecznie umęczone przez prostownicę i suszarkę stały się suche na końcach. Wybierając ten produkt do testów zaryzykowałam i jak na razie się nie zawiodłam. Szamponu używam co dwa - trzy dni. Bardzo dobrze się pieni i za to ma u mnie ogromnego plusa, bo lubię kiedy po kontakcie szamponu z wodą wytwarza się duża ilość piany. Ma lekko słodkawy, bardzo przyjemny zapach (choć nie jestem pewna czy tak akurat pachnie dzika róża...), zapach nie utrzymuje się zbyt długo na włosach....ale to mi nie przeszkadza. Konsystencję ma lejącą się, przez co może być mało wydajnym. Szampon ten delikatnie myje włosy, nie podrażniając przy tym skóry głowy. Nie plącze włosów, z łatwością dają się rozczesać (a mam włosy do ramion).
Po wysuszeniu włosów, stają się one uniesione od nasady, są błyszczące.

Składniki:
 AQUA, COCO-GLUCOSIDE, SODIUM COCO-SULFATE,  SUCROSE, SODIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, GLYCERYL OLEATE,  HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, PARFUM, LINALOOL, GERANIOL,  CITRONELLOL, LIMONENE, ROSA CANINA FRUIT OIL, TOCOPHEROL, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, LECITHIN, ASCORBYL PAMITATE, SODIUM BENZOATE

Cena ok. 16,99 zł / 200ml


Dla jeszcze lepszych efektów używam Naturalnej odżywki do włosów z dziką różą Cosnature, która ma za zadanie skutecznie nawilżyć i odżywić włosy. 
W swojej formule zawiera proteiny pszenicy, olejek z owoców dzikiej róży, olejek ze słodkich migdałów oraz olej z pestek winogron.


- naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny



Odżywki używam niemal po każdym umyciu włosów. Konsystencję ma kremową, dobrze rozprowadza się na włosach. Zapach jest mocny, wyrazisty, wyczuć można aromat migdałów. Producent zaleca ,,trzymanie'' odżywki na włosach przez 2-3 minuty, ja z reguły zawsze wydłużam ten czas. Kosmetyk bardzo dobrze i szybko spłukuje się pod ciepłą wodą. Włosy po wysuszeniu są nawilżone i odżywione. Nie plączą się i nie puszą się, zdecydowanie wyglądają na dużo zdrowsze.


Składniki:
AQUA • CETEARYL ALCOHOL • GLYCERIN • HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL • GLYCERYL STEARATE • LECITHIN • SODIUM CETEARYL SULFATE • PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL • VITIS VINIFERA SEED OIL • ROSA CANINA FRUIT OIL • OLUS OIL • HYDROLYZED WHEAT PROTEIN • PCA GLYCERYL OLEATE • CITRIC ACID • XANTHAN GUM • PARFUM • LINALOOL • GERANIOL • CITRONELLOL • LIMONENE • SODIUM BENZOATE.

Cena ok. 19,99 zł / 200ml
 
Kosmetyki marki Cosnature można zakupić między innymi w drogerii Hebe, Aptekach DOZ, Aptekach Cefarm czy w drogeriach Eko

Czy znacie te produkty? 
 


Komentarze

  1. Niemiecka firma a tutaj na miejscu nie rzuciła mi się jeszcze w oko ;) fajnie że u ciebie produkty zdały egzamin, jak wpadną mi w ręce to na pewno wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy mi taki duet by pasował? A odżywa nie wzmaga przetłuszczania się włosów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Marka Cosnature jest ostatnio bardzo popularna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.