Podravka / Smaki kuchni śródziemnomorskiej / Rozpoczęcie kampanii



Witajcie!
Po raz pierwszy mam przyjemność brać udział w kampanii, organizowanej przez portal Talk Marketing.Razem z innymi Talk Agentami mam możliwość poznać smak past warzywnych Podravka, przygotowanych z dojrzewających w chorwackim słońcu warzyw prosto znad Morza Śródziemnego.

Paczka Ambasadora już do mnie dotarła, a co znalazłam w środku....?
Zobaczcie sami:-)




Pasty warzywne Ajvar Podravka powstały w oparciu o oryginalną chorwacką recepturę. Ajvar Podravka w dwóch smakach oraz Relish Podravka to doskonale doprawione pasty, które wspaniale uzupełniają smak potraw z grilla, gulaszów, mięs, sosów, kanapek i sałatek.


Relish Podravka - Idealny dodatek do dań na bazie ogórka z czerwoną papryką, pomidorami, cebulą i przyprawami.


Ajvar Podravka - Wyjątkowe połączenie dojrzałych bakłażanów z czerwoną papryką w wersji łagodnej i ostrej.

Pasty warzywne Podravka to:
- dodatki do dań stworzone na bazie naturalnych składników
- produkty bez konserwantów i sztucznych barwników
- oryginalna receptura i chorwackie pochodzenie
- wysoka jakość warzyw dojrzewających w słońcu południowej Europy
- idealne uzupełnienie dań o każdej porze roku, a w szczególności w sezonie grillowym
- produkty idealne dla wegetarian i wegan

 Już od dziś rozpoczynam smaczną kampanię.




 A czy Wy znacie już smak tych past warzywnych?


Może macie jakieś ulubione dania z wykorzystaniem Ajvar Podravka?
Jeśli tak, to pochwalcie się przepisami :-)






Komentarze

  1. O przepisy musiałabym brata poprosić bo on ich używa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and sources back to your weblog?
    My blog is in the exact same area of interest as yours and
    my users would truly benefit from a lot of the information you present here.
    Please let me know if this alright with you. Thanks!


    My website :: business website themes

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.