Kuracja uszczelniająca naczynka z witaminą K DermoFuture Precision


Witajcie!
Dzięki uprzejmości Michała z bloga Twoje Źródło Urody miałam okazję po raz pierwszy wypróbować Kurację uszczelniającą naczynka z witaminą K marki DermoFuture Precision. Jest to moje pierwsze spotkanie z tą marką kosmetyków, jak i samym produktem. A jak się u mnie spisał ten kosmetyk przeczytacie poniżej...



Kuracja z witaminą K zawiera unikalne składniki z intensywnymi właściwościami regenerującymi i kondycjonującymi skórę. Uszczelniają one ścianki naczynek krwionośnych, zapobiegając ich nadmiernemu rozszerzaniu oraz zmniejszając ich widoczność. Ze względu na dużą zawartość witaminy K, zostają szybko zredukowane zaczerwienienia i zasinienia. Olej arganowy optymalnie odżywia, zwiększając jędrność i elastyczność naskórka.
 
Wskazania: złagodzenie i zmniejszenie zaczerwienień skóry oraz zmniejszenie widoczności naczynek.
Działanie kuracji: 
- wzmacnia i uszczelnia osłabione ścianki naczyń
-zmniejsza widoczność naczynek krwionośnych
-zapobiega nadmiernemu rozszerzaniu naczynek
-stymuluje procesy naprawcze
-regeneruje podrażnienia
Kurację z witaminą K marki DermoFuture zakupimy w szklanej, ciemnej buteleczce z pipetką, o pojemności 20ml. Dodatkowo zapakowana jest w kartonowe i zafoliowane pudełeczko, na którym przeczytamy wszystkie niezbędne informacje dotyczące kosmetyku.
Po otworzeniu buteleczki mamy 12 miesięcy na jego zużycie.
Samo serum jest przeźroczyste a jego zapach przypomina mi oliwkę dla małych dzieci. Bardzo przyjemny zapach, nienachalny i delikatny.
Konsystencja jest nieco gęstawa, oleista ale nie stwarza żadnego problemu z jego wydobyciem. Dzięki pipetce, którą mamy w nakrętce produkt jest idealnie dozowany. Mi na twarz wystarczą 3-4 male kropelki serum. Jest bardzo wydajny, używam go co wieczór od niemal miesiąca a mam w buteleczce połowę kuracji. 
Sposób użycia polega na nakładaniu kosmetyku wieczorem na uprzednio oczyszczoną skórę twarzy, dekoltu i szyi oraz delikatnie go wmasowaniu w skórę, przy okazji wykonujemy przyjemny masaż...Po wchłonięciu się preparatu można zastosować krem na noc. Mi wystarcza taka dawka nawilżenia, że już nie muszę dodatkowo kremować skóry. Ale osoby, które ,,cierpią'' z powodu suchej cery jak najbardziej powinny dodatkowo nałożyć krem.
Kosmetyk w miarę szybko się wchłania, mimo, że mam cerę mieszaną, serum to nie zapycha i nie powoduje dodatkowych niespodzianek. Z każdym wieczorem moja skóra na twarzy staje się co raz bardziej miękka, gładka w dotyku. Wszelkie podrażnienia, które wcześniej się pojawiły na mej skórze, są zregenerowane a zasinienia i przebarwienia stają się jaśniejsze.
Mimo, że nie mam większego problemu z naczynkami, jedynie na płatkach nosa się  pojawiają, to kosmetyk ten pomaga mi w zwalczeniu tego problemu, dodatkowo idealnie się sprawdza, pod względem nawilżenia, odżywienia i ujędrnienia pozostałej partii skóry na twarzy.


Produkt przebadany dermatologicznie, pH przyjazne dla skóry.
Kurację uszczelniającą naczynka z witaminą K DermoFuture kupimy m.in. w drogerii Rossmann lub Hebe, również w sklepach internetowych.
Cena 42,90 zł sklep tenex24.pL
Znacie ten produkt?



Komentarze

  1. Też mam drobne naczynka na płatkach nosa więc mógłby mi się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie borykam się z problemem naczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, , że jest dostępny w Rossmannie. Niestety mam naczynka więc mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie kupić, bo już mi się skończyło to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ja stosuję kurację z witaminą A ;) I jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chwalę sobie tę kurację:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstyd się przyznać, ale nie miałam jeszcze styczności z żadnym kosmetykiem DermoFuture. Chyba czas najwyższy to nadrobić.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.