Depilacja ciała metodą LYCON w patiO Urody


Witajcie!
W minionym tygodniu udało mi się wygrać w konkursie walentynkowym organizowanym przez salon kosmetyczny ''patiO Urody'' w moim mieście w Ostrowcu Świętokrzyskim. 
Nagrodą był zabieg depilacji ciała metodą LYCON- mogłam sobie wybrać depilację wąsika lub pach. Ja wybrałam tą drugą opcjęBardzo szybko umówiłyśmy się na zabieg.
 Jako, że nigdy wcześniej nie stosowałam tego typu depilacji, to tym bardziej chętniej wybrałam się do salonu ''patiO Urody".
W dzisiejszym poście chciałabym Wam nieco przybliżyć i zdać relację z tego zabiegu.
 
(zdjęcia pochodzą ze strony patiO Urody)


,,W ofercie salonu kosmetologii "patiO Urody" posiadamy depilację ekskluzywnymi woskami australijskiej firmy LYCON.
 Dzięki unikalnej technologii woski te są niezwykle efektywne, a depilacja staje się o wiele przyjemniejsze w porównaniu do tradycyjnych wosków.
 Do grona wielbicielek depilacji woskami LYCON należą:
 Victoria Beckham, Beyonce, Paris Hilton. 

Do produkcji wosków Lycon używa się jedynie naturalnych składników min. olejków aromaterapeutycznych czy najwyższej jakości żywic. Dzięki temu woski Lycon są niezwykle elastyczne, kurcząc się mocno chwytają włoski i usuwają nawet te najkrótsze o długości 
1 mm. Niska temperatura topnienia w połączeniu z delikatną recepturą dodają woskom odżywczo-regenerujących właściwości.

 Zabiegi z wykorzystaniem wosków Lycon pozostawiają skórę gładką i delikatną w dotyku.
 Z Systemem Lycon nie musisz się już martwić o podrażnioną czy zaczerwienioną skórę po zabiegu, zwłaszcza gdy wykonujesz depilację okolic wrażliwych 
takich jak twarz, pachy czy bikini.
 Lycon to nowe podejście do depilacji.
 To doskonale opracowany system, tak aby zabieg był w najwyższym stopniu skuteczny i bezbolesny dla klienta, a przy tym łatwy i przyjemny dla kosmetyczki''.

  Po mimo, że to był mój ''pierwszy raz'' depilacji woskiem to jestem z niego bardzo zadowolona.
Cały zabieg przebiegł w bardzo miłej atmosferze. Pani Patrycja bardzo profesjonalnie podeszła do wykonania depilacji. Ciepły wosk bardzo szybko zastyga na ciele i wielką łatwością się odrywa wraz z niechcianymi włoskami. Wiadomo, że wraz z pierwszym ruchem odrywania wosku od ciała jest niewielki ból ale z kolejnymi ruchami ciało przyzwyczaja się i zabieg staje się mniej bolesny. Na koniec zabiegu nałożony został balsam nawilżający na skórę. Cała depilacja pach trwała niecałe 10 minut.
Moja skóra po depilacji metodą LYCON  była idealnie gładka i jest do tej pory....
Nie zauważyłam żadnego podrażnienia czy zaczerwienienia. Efekt depilacji tą metodą może utrzymywać się od 2 tygodni nawet do miesiąca...u mnie jest już tydzień po i nadal mam gładką skórę pod pachami.
Zdecydowanie Wam polecam depilację metodą LYCON.




 

Komentarze

  1. Ja woskiem depiluję tylko wąsik nad wargą. Na ciele niestety nie mogę go używać ze względu na pękające naczynka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że w artykule pomyliłaś imię pani wykonującej zabieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się jakoś bardzo boję bólu przy tej metodzie depilacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bałam ale dałam radę :-) nie jest tak źle jak się wydaje:-)

      Usuń
  4. Świetna sprawa :) cieszę się że efekt Cię zadowolił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wosku w plastrach używam na wąsik :) i pod jedną pachę na której raptem mam 3 włoski a pod drugą nic :P taki urok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! to szczęściara jesteś :-)gładkie pachy marzenie nie jednej kobiety...:-)

      Usuń
  6. Jakoś nie wiem czy bym się przekonała do depilacji woskiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.