Regenerująca maska w kremie do twarzy Mincer Pharma


W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z Wami moją opinią o Regenerującej masce w kremie do twarzy do wzmocnienia ścianek naczyń krwionośnych marki
 Mincer Pharma. Kosmetyk ten otrzymałam w grudniowym
 Joy Box'ie.



,,Od 1989 roku tworzymy kosmetyki dla kobiet w każdym wieku i o każdym typie cery. Wieloletnie doświadczenie, rozbudowana baza laboratoryjna oraz staranny dobór składników gwarantują wysoką jakość produktów marki Mincer Pharma, nawet w przypadku najbardziej wymagających typów skóry. Właśnie dlatego gama kosmetyków ANTIALLERGIC do cery naczynkowej oparta jest na zaawansowanych składnikach aktywnych o dowiedzionym przez dermatologów korzystnym wpływie na ściany naczyń włosowatych. 
Celem skutecznej pielęgnacji cery naczynkowej jest wyciszenie zaczerwienień, uelastycznienie naczyń krwionośnych skóry oraz zmniejszenie wrażliwości na czynniki drażniące. Escyna zawarta w kasztanowcu wzmacnia naczynia, jednocześnie przywracając im elastyczność. Ekstrakt z miłorzębu neutralizuje wolne rodniki, natomiast olejek abisyński wygładza nawet bardzo przesuszoną skórę ze zmarszczkami.

 REGENERUJĄCA MASKA W KREMIE DO TWARZY RECEPTURA: 1215.

 TYP CERY: NACZYNKOWA.

 SKŁADNIKI AKTYWNE:
 KASZTANOWIEC, MIŁORZĄB JAPOŃSKI, OLEJEK ABISYŃSKI. 

0% BARWNIKÓW, 0% ALERGENÓW, 0% ALKOHOLU.

 REZULTAT: skóra zregenerowana, odżywiona i wyciszona, obrzęki i „rumieńce” mniej widoczne dzięki uszczelnionym naczynkom. WSKAZÓWKI: można stosować zimą jako krem ochronny zabezpieczający przed wiatrem i mrozem. 

ZASTRZEŻENIA: nadwrażliwość na którykolwiek ze składników maski.''



Regenerująca maska w kremie do twarzy Mincer Pharma zapakowana jest w kartonik,
 na którym przeczytamy wszystkie niezbędne informacje dotyczące kosmetyku.
 W środku znajdziemy tubkę z maseczką o pojemności 75ml.
Po otwarciu opakowania mamy 6 miesięcy na jego zużycie.

Konsystencja maski jest dosyć gęsta, w kolorze białym - kremowa, dobrze rozprowadzająca się na skórze.

Zapach tej maski, jak dla mnie jest fantastyczny, bardzo subtelny i delikatny. 

Maskę tą stosuję przeważnie jako krem zabezpieczający przed wiatrem i mrozem. 
Produkt ten ochraniał moją twarz nawet w największe ostatnimi czasy mrozy, kiedy to musiałam wyjść z domu. Jako krem bardzo szybko wchłania się w skórę, pozostawiając ją lekko natłuszczoną, doskonale ochrania przed zimnem.

Mimo, że produkt ten polecany jest do cery naczynkowej to bardzo dobrze spisuje się na mojej mieszanej cerze. Doskonale ją nawilża i wygładza, regeneruje i redukuje zaczerwienienia. Z każdym dniem moja skóra na twarzy jest co raz bardziej miękka, napięta i wyrównuje się jej koloryt.



  Maskę regenerującą Mincer Pharma kupić można w każdej dobrej aptece
 oraz na stronie producenta tutaj 
cena w zależności od sklepu waha się od 23,94 zł do 34,99zł  

Znacie ten produkt? 


 

Komentarze

  1. Nie słyszałam o tym produkcie, ale chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mieszaną,naczynkową skórę. Nie słyszałam jeszcze o takiej masce a sądzę, że byłaby idealna do mojej cery, tym bardziej, że cena przystępna.
    Ja również prowadzę bloga http://lolaxpxtestuje.blogspot.com/ ( dopiero zaczynam). Obserwuję Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki z Mincer są jak dla mnie świetnie, szczególnie ta seri z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest moje pierwsze ,,spotkanie'' z tą firmą i jak na razie bardzo udane :-)

      Usuń
  4. Jakoś mnie nie przekonują na razie te kosmetyki, próbowałam krem CC bodajże i tragedia jednym słowem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie ten produkt to nowość. Fajnie, że u ciebie się dobrze spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena nie jest wygórowana, skoro produkt się spisuje to super. Skuszę się i polecę mamie, jej skóra tego potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go, ale Twoja opinia zachęca do poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa maska, firma zupełnie nie jest mi znana

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mój typ cery ;) Ale taką maseczkę w tubie muszę sobie sprawić, chodż ostatnio strasznie mnie kręcą w płacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o nim wcześniej, ale czuję że bym polubiła. Od siebie mogę polecić serum na noc LIQ Ce. Stosuję prawie miesiąc i efekty są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.