Wosk Honey Blossom Yankee Candle



Witajcie!
Chcąc nie chcąc mamy już kalendarzową jesień i w tym czasie częściej rozpalam kominek
 a na nim woski Yankee Candle. Dzisiaj u mnie w domu pachnie  Honey Blossom. Nazwa wosku, jego kolor oraz piękna etykieta zachęciła mnie do jego zakupu.


,,Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: słodki miód, żywiczne drewno, piżm oraz frezja.'' (Goodies.pl)

,,Honey Blossom – cudowna kompozycja zamknięta w niewielkim, naturalnym wosku – to nie tylko pomysł na to, jak sprawnie odświeżyć nastrój panujący we wnętrzu. Honey Blossom to najprawdziwsze, bardzo gustowne, odrobinę wyniosłe, damskie perfumy, których miejsce spoczywa na blacie eleganckiej, zabytkowej toaletki. Buduarowy aromat złożony jest z tak wyjątkowych, drogeryjnych nut jak ciężkie piżmo, słodki miód, świeże, pachnące żywicznym sokiem drewno i esencja wydobyta z serca tradycyjnej frezji. Całość tworzy bukiet wyjątkowo kobiecy i bliźniaczo podobny do luksusowych perfum!''(Goodies.pl)


Wosk ten ,,na sucho'' ma bardzo mocny, intensywny zapach. W paczce, w której go dostałam, Honey Blossom najbardziej dominował z pozostałych zamówionych wosków.  Obawiając się zbyt mocnego, ciężkiego zapachu w domu, postanowiłam podzielić go 
na cztery części.
Po odpaleniu, wosk ten stał się nieco delikatniejszym zapachem niż się zapowiadał.
Bardzo szybko aromat rozniósł się po całym pokoju, roztaczając przyjemne, ciepłe  połączenie słodkiego miodu z ciężkim piżmem oraz dużą ilością kwiatów. Faktycznie, można porównać go do drogich, luksusowych perfum. Honey Blossom moim zdaniem nie należy do zapachów, które można odpalać przez cały dzień, bo ból głowy będzie murowany. 5-10 minut tyle wystarczy aby cieszyć się mocno-słodko-kwiatowym aromatem.

Ten wosk, jak i inne zamówić możecie na stronie Goodies.pl - Zapachy do domu




Komentarze

  1. Ja teraz chce kupić kilka wosków :) w końcu kupiłam kominek ( bo mój miał mi odkupić bo [zepsuł] i tak mu zeszło z 8 miesięcy :P to kupiłam sama :P ) ale jeszcze nie wiem od jakiego zapachu zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że polubiła bym ten zapach a kolorek ma cudowny .

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam woski zapachowe. Ten zapowiada się bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ma piekny, ale ja na ta pore wole ciezsze zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem przekonana czy taki intensywny zapach by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.