Liebster Blog Award / Moje odpowiedzi

Jakiś czas temu otrzymałam nominację do Liebster Blog Award 
 od trzech znajomych blogerek :-) 
W dzisiejszym poście odpowiem na wszystkie zadane pytania.


 A na czym polega to wyzwanie?

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Pierwszą osobą, która mnie nominowała była Ania z bloga aneczkablog.blogspot.com
Oto jej pytania:

1. Twoje największe marzenie to...?
Mam marzenie ale go Wam nie zdradzę, bo się nie spełni...;-) 
  2. Ulubiona potrawa?
Mam kilka ulubionych dań, ale chyba najbardziej lubię zjeść dobra pizzę. 
  3. Co w ludziach cenisz najbardziej?
Szczerość i uczciwość to jest to co najbardziej cenię u ludzi. 
  4. Czym jest dla Ciebie blogowanie?
Blogowanie jest dla mnie odskocznią od życia codziennego. 
  5. Najbardziej wkurzająca rzecz w blogosferze?
W blogosferze jestem dopiero od roku, ale jak na razie najbardziej mnie wkurza, gdy ludzie kradną cudze zdjęcia i nawet nie zwracają uwagi że są podpisane nazwą bloga. Raz znalazłam moje przerobione zdjęcie w kampanii Head&Shoulders, w której brałam udział, ktoś sobie skopiował moją fotkę z moją nazwą bloga i co śmieszne było, próbował nałożyć dodatkowo ramkę ozdobną aby ukryć moją nazwę ale mu to zbytnio nie wyszło...spod ramki wystawała moja nazwa bloga...dlatego teraz staram się moją nazwę umieszczać na zdjęciach aby potencjalny złodziej miał problem z jego użyciem.
6. Co byś zrobił/a, gdybyś wygrał/a milion?
 Co bym zrobiła? O rany..? Nie wiem! Na pewno bym skakała z radości pod sufit, na pewno szybciej by się po spełniały moje marzenia.
  7. Wymień swoją jedną największą wadę i jedną największą zaletę.
Moją największą wadą jest niecierpliwość, tak! jestem strasznie niecierpliwa i nie lubię na coś czekać, ale za to moją zaletą jest dokładność i punktualność.
  8. Najzabawniejsza historia jaka ci się przytrafiła w twoim życiu to...?
 Na pewno było ich wiele, jednak w tej chwili nic nie przychodzi mi na myśl...
9. Co uważasz w swoim życiu jako swój największy sukces który do tej pory osiągnęłaś/eś?
Moim największym sukcesem, są moje dwie wspaniałe córeczki, one mi nadają sens w moim życiu. 
  10. Ulubiona piosenka? i dlaczego akurat ta?
Jakoś nie mam ulubionej piosenki ale jak coś wpadnie mi do ucha to lubię w samochodzie słuchać ją na full :-) poniżej wklejam link
  11. Wstaw zdjęcie z swojego dzieciństwa :P :) chcemy zobaczyć jakim szkrabem byłaś/eś :P
Podejrzewam, że chyba każdy ma zdjęcie z Mikołajem. Moje pierwsze spotkanie z nim nie było zbytnio udane....

Drugą nominacją była nominacja od Euphoryy z bloga euphoryy.blogspot.com

1. Dlaczego założyłaś bloga ? I jak długo go prowadzisz?
Mój blog ostatnio obchodził pierwsze urodziny :-) Dosyć długo nosiłam się z zamiarem jego założenia, ale kiedy udało mi się dostać do kilku kampanii, to postanowiłam go w końcu założyć  i dzielić się z innymi swoimi wrażeniami z testów.

  2. Czy masz jakieś fobie/ czego się bardzo boisz?
Najbardziej nie cierpię wszelkiego rodzaju robactwa, w tym nawet najmniejszych pająków czy innych latających owadów...dla mnie mogą nie istnieć

  3. Komedie czy horrory? Dlaczego?
Zdecydowanie komedie,wszystkie części Kac Vegas i ,,Lejdis'' oglądając te filmy ciągle płaczę ze śmiechu:-)

  4. Masz hobby? Jakie?
 Moim hobby od roku jest blogowanie :-)

5. Twoja największa wtopa ?
Na pewno miałam nie raz jakąś wtopę, ale teraz nie przypominam sobie...

 6. Jak wyobrażasz sobie, swoje życie za 20 lat?
Za 20 lat pewnie będę odganiać swoich przyszłych zięciów od moich córek :-)   A tak na poważnie to będę wyglądać emerytury i będę tęsknić za wolnym czasem.

7. Czy zmieniłabyś coś w swoim wyglądzie i charakterze? Jeśli tak - to co i dlaczego?
Hhhmmmm....przydałoby mi się zrzucić parę kilo, i chciałabym się mniej przejmować i mieć  trochę twardsze serce.

8. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Wolny czas lubię spędzać z mężem i dziećmi, lubimy robić wyjazdy za miasto.

9. Czy masz pupila?
Mam a raczej moje dzieci mają chomika dżungarskiego Tomasza. Ale wiadomo to na mnie spada opieka nad nim.

10. Opisz siebie w kilku słowach.
Szczęśliwa żona i matka dwóch córek 4-letniej Julii i 9-letniej Oliwii, niewysoka brunetka, aktualnie z krótkimi włosami.

11. Wklej link do piosenki, którą ostatnio słuchasz ;)

Ostatnią nominacją była nominacja od Klaudii z bloga zwariowanaklaudynka.blogspot.com

 1 .Jakie jest twoje największe marzenie ?
Nie zdradzę, bo się nie spełni...;-) a ja jestem bardzo przesądna
2. Co lubisz robić najbardziej ?

Najbardziej lubię prowadzić auto, noi prowadzić bloga
3. Jakie miejsca na świecie chcesz odwiedzić ?

Chciałabym zwiedzić Hiszpanię, może kiedyś będzie mi dane...
4.Film czy książka ? Dlaczego ?

Raczej film, niestety ostatnio mam zdecydowanie za mało czasu na relaks z książką, nad czym bardzo ubolewam...
5.Najśmieszniejsza historia z dzieciństwa ?

Na pewno było ich wiele, ale jakoś nie zapadły mi w pamięci
 6. Kosmetyk bez którego nie jesteś w stanie się obejść ?
Uwielbiam pachnące żele pod prysznic i tych kosmetyków mam najwięcej, lubię kupować na zapas i lubię jak czekają na swoją kolej użycia na łazienkowej półce
7.Kobieco czy sportowo ? Jaki styl preferujesz ?

Na co dzień ubieram się na sportowo lubię założyć jeansy, koszulkę i jakąś bluzę ale na jakieś wielkie wyjście oczywiście założę sukienkę ze szpilkami...
8. Gdzie wolisz spędzać wolny czas w domu czy na świeżym powietrzu?

Jestem typem domatora i lubię swój dom ale wyjazdy za miasto też się zdarzają.
9. Jaki czas w roku lubisz najbardziej ? Dlaczego ?

Oczywiście, że lato, uwielbiam wygrzewać się na słońcu i łapać opaleniznę, lubię też jesień ale taką ciepłą i słoneczną.
10.Dlaczego akurat taka nazwa bloga ?

Lubię testować wszelkiego rodzaju produkty, kosmetyki czy coś innego i chciałam aby właśnie to się kojarzyło z moją nazwą bloga.

I to by było na tyle :-) Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca. ..?
Dziewczynom, które mnie nominowały,chciałabym  bardzo podziękować za nominację,
 jest mi niezmiernie miło, że o mnie pomyślałyście. 


Komentarze

  1. Przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Mam przy okazji jedno pytanie czy pisząc o linku poniżej masz na myśli ten klip Bednarka czy przy punkcie 10 nominacji też miał być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten klip dotyczy punktu 10 i 11 :-) ostatnio tej piosenki namiętnie słucham :-)

      Usuń
  2. dziękuję kochana za odpowiedzi, dużo mamy ze sobą wspólnego ;D a pioseneczki nie znam i chętnie zaraz przesłucham ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja też jestem punktualna. Czasami mam wrażenie, że aż za bardzo. Przychodzę sporo przed czasem a potem się denerwuję, że muszę czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję że odpowiedziałaś na moje pytania :) przyjemnie się czytało :) ja też nie zdradzam marzeń :) nie mam jakiś wygórowanych ale powoli staram się je realizować :)
    Ja dopiero w lutym będę obchodzić pierwsze urodziny bloga :) słodka byłaś jako dziecko :)
    Nie widziałam że masz dwie córki, sama chcę założyć rodzinę ale najpierw muszę inne rzeczy/sprawy poukładać aby moje dzieci w przyszłości miały lepiej niż ja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.