Naładuj się na dłużej! / Kampania GP Batteries



 Od dziś rozpoczynam kampanię pełnej pozytywnej energii. 
Zostałam Ambasadorką marki GP Batteries. 
Przez najbliższe tygodnie będę podpowiadać moim znajomym jak naładować się na dłużej
 z produktami GP. 


Dziś odebrałam przesyłkę, w której znalazłam:
-List Ambasadorski
-Przewodnik pozytywnej energii
-Ładowarka USB wraz z akumulatorami
a dla znajomych:
-2 opakowania akumulatorów GP
-30 ulotek z informacją o produktach GP





 Ładowarka USB GP będzie mi towarzyszyć przez najbliższe 5 tygodni kampanii,
 wypróbuję ją do ładowania otrzymanych akumulatorków GP, które następnie wykorzystam w domowych urządzeniach.
Pierwszy test wykonam na aparacie cyfrowym, który ze zwykłymi bateriami lubi być szybko rozładowany i to w tym najmniej oczekiwanym momencie. 
Za pewnie wiecie o czym mówię/piszę...?
 Następny test to będzie zabawka Furby Boom - istny pożeracz energii - mam nadzieję, że z akumulatorami GP moje dzieci będą cieszyć się nim na bardzo, bardzo długo....
A moje cotton balls dostaną drugie życie na długie jesienne wieczory:-)

Na stronie www.promocjagp.pl możecie wziąć udział w konkursie
Mobilne lato z GP.
Można wygrać bardzo ciekawe nagrody:
1 x Skuter Vespa
5 x Smartfon
30 x Powerbank GP

Konkurs trwa od 18.07 do 27.08.2016r.
Więcej szczegółów o konkursie znajdziecie tutaj


#mojeGP
#Rekomendujto






Komentarze

  1. Również biorę udział w tej akcji. Lubię baterie tej marki i zawsze ich używam. Wczoraj już wykorzystałam ładowarkę i napełniłam przy jej użyciu baterie. Jutro włożę dwie do cyfrówki, w której obecnie nie ma baterii, ponieważ powędrowały do spieniacza mleka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Mi się nie udało tutaj dostać do kampanii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję ;D
    ciekawe czy spiszą się lepiej niż inne baterie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego testowania :) Mnie się niestety nie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) ja jakoś nie mam szczęścia na Rekomenduj to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i miłego testowania :) Ja się nie zgłaszałam, bo posiadam podobne urządzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna akcja :) Czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie spotkałam się jeszcze z taką kampanią :) tzn nie widziałam jeszcze nigdy aby ktoś dostał baterię do recenzji. Coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, mi nie udało się załapać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.