Lenor Unstoppables Fresh Intensywne perełki zapachowe / Recenzja



Jako Ambasadorka marki Lenor mam możliwość wypróbować nowość, która pojawiła się ostatnio na rynku - są to intensywne perełki zapachowe Lenor Unstoppables Fresh.
 Jestem już po kilku testach i dziś mogę podzielić się z Wami moimi wrażeniami dotyczących owych perełek. 


Lenor Unstoppables to specjalne perełki, które współdziałają z Twoim środkiem piorącym i płynem do płukania, b zwiększyć intensywność zapachu i czas jego utrzymywania
 się na tkaninach.
Zostały zaprojektowane przez najlepszych ekspertów Procter&Gamble, by ubrania pozostawały niesamowicie świeże i roztaczały wokół piękny zapach, zupełnie jak Twoje ulubione perfumy.

Lenor Unstoppables mają postać perełek, które wsypujesz bezpośrednio do bębna pralki, a one stopniowo rozpuszczają się podczas prania, uwalniając zapach
 i nasycając nim włókna tkanin.
Ich innowacyjna formuła zawiera 9 razy więcej składników zapachowych
 niż inne produkty Lenora,
co sprawia, że są jedynym  tego rodzaju produktem na polskim rynku.


W przeciwieństwie do płynów do płukania tkanin perełki Lenor Unstoppables nie zawierają składników zmiękczających, wiec można je stosować do wszystkich rodzajów tkanin, w tym ręczników oraz ubrań sportowych.
Perełki zapachowe doskonale sprawdzają się zwłaszcza w przypadku tkanin syntetycznych, szybko neutralizując nieprzyjemny zapach.
Z Lenor Unstoppables świeży zapach towarzyszy nam przez cały dzień, a jego trwałość to nawet 12 tygodni w przypadku ubrań przechowywanych w szafie.



 Dostępne zapachy:
Fresh - połączenie minerałów z aromatem lilii wodnej i świeżymi, zielonymi nutami górnymi nadaje tym perełkom ich morski charakter.

Bliss - mieszanka czerwonych jagód i wiśni w połączeniu z elegancją białego kwiatu jaśminu i nutą słodkiej brzoskwini.

Lavish - luksusowy zapach zainspirowany perfumami, który stanowi połączenie czerwonych róż z nutami brzoskwini.
 


Po zobaczeniu po raz pierwszy reklamy perełek Lenora w telewizji byłam bardzo ciekawa, czy rzeczywiście sprawdzają się podczas prania.
 Nawet nieraz robiąc zakupy w markecie czy drogerii podchodziłam do półki z tymi produktami, lecz cena jaka jest za opakowanie perełek niejednokrotnie mnie odstraszała. 
A tu taka niespodzianka! Udało mi się dostać do kampanii Lenora Unstoppables i razem ze znajomymi mogę wypróbować nowość Lenora.
 Paczka Ambasadorska dotarła do mnie w ekspresowym tempie.
Odbierając ją od kuriera już na odległość można było wyczuć ich zapach. 
Piękny, świeży zapach!

Produkt otrzymujemy w plastikowej butelce o pojemności 275g,
 z nakrętką, która służy nam jako dozownik. Na opakowaniu mamy niezbędne informacje dotyczące używania produktu. Ponad to marka Lenor wymyśliła niezły bajer, tzn. kiedy jesteśmy w sklepie i chcemy wiedzieć jaki zapach skrywa się w opakowaniu, to wystarczy, że ściśniemy opakowanie po środku a zapach przedostanie się przez małe otwory znajdujące się w górnej części nakrętki.
I to mi się to podoba ;-)

Ale wracając do perełek....Pierwsze pranie z użyciem perełek wykonałam na ręcznikach oraz koszulkach mojego męża. Najpierw do bębna pralki wrzuciłam kapsułkę piorącą znanej marki, następnie dorzuciłam odmierzoną ilość perełek a na końcu wrzuciłam brudne pranie.
Nie dodałam płynu do płukania, bowiem chciałam przekonać się o ,,mocy'' perełek.
Nastawiłam pralkę i czekałam aż wszystko się wypierze.
Po zakończonym cyklu i otworzeniu bębna pralki nagle wokoło uniósł się przepiękny zapach. Rozwiesiłam na dworze pranie, wąchając od czasu do czasu
 czy zapach się nie ulatnia wraz z wiatrem..:-) 

Obecnie jestem już po kilku praniach z użyciem tych perełek. Za każdym razem wyjmując pranie z pralki nie zauważyłam aby gdzieś pomiędzy pranymi rzeczami nie rozpuściły się perełki, nieraz tak bywa z proszkiem. Na czarnych koszulkach męża nie było żadnych białych śladów z perełek. Tak więc bardzo dobrze się rozpuszczają.
I jestem totalnie zaskoczona tym produktem. Nie muszę już dodawać dodatkowo płynu do płukania (choć producent zaleca!), całe pranie nieziemsko pachnie świeżością. Nawet po tygodniu, gdy wyjmuję z szafki ręcznik czy cokolwiek co wcześniej prałam zapach
 wciąż się utrzymuje! 

Jednym słowem: Lenor Unstoppables to ,,perfumy'' dla moich ubrań. 

Aż mam ochotę wypróbować pozostałe zapachy a szczególnie wersję Lavish - zmysłowego połączenia brzoskwini z wanilią i nutą karmelu oraz czerwonych róż...


Podsumowując:
  •   Lenor Unstoppables nadają Twoim ubraniom świeży zapach, który jest uwalniany podczas ich noszenia,a rzeczom przechowywanym
    w szafie zapewniają nawet do 12 tygodni świeżości.
  • Są odpowiednie dla wszystkich tkanin, które mogą być prane w pralce automatycznej.
  •  Wsyp je do bębna pralki, zanim włożysz tam pranie.
  •  Aby uzyskać wyjątkową świeżość i miękkość, dodaj płyn do płukania Lenor.
  •  Możesz wsypać do pralki tyle perełek, ile tylko chcesz – do trzech nakrętek.
  •  Forma perełek pozwala uzyskać intensywniejszy zapach niż w przypadku płynu do płukania Lenor.


 Rekomendowana cena detaliczna: Lenor Unstoppable w wersji Fresh, Bliss i Lavish 
(275 g): 25,99 zł nieraz można zakupić w nieco niższej cenie na promocji.


Znacie ten produkt do prania? Jakie są Wasze wrażenia...?

Komentarze

  1. ja również jestem mile zaskoczona tym produktem i właśnie biorę sie za recenzje. dziekuje ci bardzo za próbkę, dzieki tobie moglam wyprobować tych perełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że się dobrze u Ciebie sprawdziły:-)czekam na recenzję...

      Usuń
  2. Zawsze mnie one interesowały :) Właśnie w reklamie widziałam. Ale super, że działają. Skoro zapach tak długo się utrzymuje to chyba je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że przez internet nie można przesłać zapachu...a tak na poważnie ja jestem nimi bardzo pozytywnie zaskoczona

      Usuń
    2. Ja jeszcze testuje.Korciło mnie by już dac opinie, ale nie.Poczekam az wszyscy przetestują, ponieważ mam małe wahania w ocenie.,z jednej strony piekny zapach z drugiej cena.I tak jak dłużej testuje i sie zastanawiaw to coraz wiecej mam watpliwosci.Wiec poczekamy i zobaczymy jak to wypadnie w podsumowaniu całosci.;)

      Usuń
  3. Produkt znam jedynie z reklam. Miałam na niego chęć ale uważam, że cena jest za wysoka.
    Do testów niestety się nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają jak cukierki kurcze:D a nie jak produkt do prania

    OdpowiedzUsuń
  5. będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogłam znaleźć na próbce instrukcji gdzie wsypać perełki i wsypałam do dozownika na płyn. Nie rozpuściły się. Do bębna nie mam już czego wsypywać, a nie zachęciły mnie one na tyle, żeby je kupić. Do testów nie zgłaszałam się. Niestety perełki wyglądają jak cukierki, także mając małe dziecko nie ryzykuję i nie kupuję, bo gdy mała zobaczyła je od razu chciała je zjeść. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mnie ciekawiły te perełki i ciekawią mnie ich zapachy na żywo ale sama zanim sięgnę po pełnowymiarowe opakowanie to bym chciała najpierw przetestować próbkę chociażby do jednorazowego użytku bo jednak trochę kosztują

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe te perełki ;D
    może się skuszę na nie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Perełki są super. Ładnie pachną, są łatwe w użytku, można ich dodawać wedle uznania, dłużej utrzymują zapach, nie pozostawiają żadnych śladów na tkaninach:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również testowałam perełki zapachowe Lenor Unstoppables i muuszę przyznać że jestem zaskoczona! Nie spodziewałam się że tak małe perełki potrafią zdziałać takie cuda. Nie tylko ładnie pachną ale i pięknie się prezentuje zarówno sam produkt jak i jego opakowanie. Dozowanie jest banalnie proste a efekty mmm nie do opisania. Dzięki nim na co dzień mogę czuć się świeżo i otaczać się pięknym zapachem morskiej bryzy. Cena jest stosunkowo niska jak na nowość na rynku więc tym bardziej zachęca do zakupu. Polecam wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja szczerze polecam perełki pięknie pachnie pościel ,firanki to zapach w całym domu oraz ubrania w szafie i na mnie dykretnie,nie za mocno rewelacja.Niedlugo koniec lata a tu możemy zatrzymać zapach na dłużej:))i domownicy ,znajomi,rodzina też zadowoleni.Czas wypróbować inne zapachy. #LenorUnstoppables

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój mały test polegał na tym, że wypraną w perełkach Lenor kurtkę córki powiesiłam w szafie obok swojej, nie pranej w ten sposób. I zapach w cudowny sposób się rozszedł. Moja konkluzja jest taka, że ze względu na dość wysoką cenę, perełki Lenor niespecjalnie kwalifikują się do używania co prania rzeczy używanych na co dzień, takich wymagających prania po każdym użyciu. Do odzieży wierzchniej, ręczników, szlafroka, pościeli - jak najbardziej jest to natomiast produkt właściwy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szata graficzna opakowania perełek lenor jest bardzo miła dla oka- na to zwróciłam uwagę przed zastosowaniem produktu. Po użyciu go mogę powiedzieć, że i jakość produktu jest rewelacyjna, zapach długo się utrzymuje, ubrania są przyjemne w dotyku produkt jest wydajny a cena przystępna. Nie zauważyłam żadnych zacieków na odzieży czy wilgoci w pralce (takie opinie się zdarzały). Jestem bardzo zadowolona. Polecam wszystkim by chociaż raz wypróbować perełek! ZOSIASAMOSIA

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział w testowaniu perełek Lenora i właściwie to mam mieszane uczucia, może za dużo się spodziewałam? Bardzo lubię, gdy pranie świeżo pachnie i zapach utrzymuje się długo na odzieży, perełki co prawda pachną, ale nie aż tak, jak oczekiwałam. Poza tym zapach jest wyczuwalny tylko gdy pranie jest mokre, a gdy wyschnie właściwie go nie czuć. W dodatku ta cena! U mnie w sklepie 25 zł za opakowanie – to zdecydowanie za drogo. Zdecydowanie wolę używać tradycyjnych płynów Lenor. Ranna28

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupilam LENOR UN stoppables i sie zwiodlam. NIE PACHNIE

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.