Kosmetyki do makijażu / Wyzwanie blogowe / Tydzień trzeci



Witajcie!
To już trzeci tydzień wyzwania blogowego organizowanego przez portal Trusted Cosmetics. W tym tygodniu chciałabym pokazać Wam jakie kosmetyki do makijażu skrywają się w mojej kosmetyczce. Mój makijaż najczęściej  składa się z podkładu / kremu BB, tuszu do rzęs i błyszczyka lub szminki. Ale znajdą się również cienie do oczu 
czy rozświetlacz do twarzy.
Nie jest tego za wiele, więc zapraszam Was na przegląd:
 1. Długotrwały i kryjący podkład AFFINITONE 24H Maybelline
2.  Upiększający BB krem 5w1 do cery śniadej Garnier

 3. Antybakteryjny puder kompaktowy Synergen kolor piaskowy 

4. Rozświetlacz prasowany ROYAL SHIMMER WIBO
5. Rozświetlacz prasowany Diamond ILLUMINATOR WIBO 

6. Paleta cieni w naturalnych odcieniach Lovely
7. Cienie z jedwabiem i wit.E Wibo

8. Tusz do rzęs Maybelline 


9. Konturówka do oczu w kolorze czarnym Wibo


10. SPICY Lip gloss  Wibo nr.1
11. HOLLYWOOD FOREVER Lip gloss Miss Sporty kol.188 Kiss Intention

12. LUXE Avon Coral
13. COLOR TREND Avon Pink holiday
14. COLOR TREND Avon Passion

15. Pomadka do ust Glossy Temptation nr.3 Wibo
16. Pomadka i balsam do ust 2w1 z masłem shea Juicy Color Lipstick Wibo

Oprócz pokazanych na zdjęciach kosmetyków mam jeszcze kilka błyszczyków, podkładów, które czekają na swoje użycie. 




Komentarze

  1. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia! Szczególnie pierwsze - super kompozycja :) Ale wracając do kosmetyków, Wibo i Lovely również goszczą w mojej kosmetyczce :) Nie masz tego za wiele, podobnie jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do ust chyba największy asortyment ;) Fajne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe kosmetyki :) Miałam kiedyś ten sam tusz :) A szminka z Avonu jest jedną z moich ulubionych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Diamond Illuminator od Wibo też mam i bardzo lubię, szminkę z Avony również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam jedynie Diamond Illuminator i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używamy zupełnie innych kosmetyków do makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam tą paletkę lovely kolorystyka piękna ale jakość kiepska, mimo że cena niska to nie jest warta tych pięniedzy

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo rzadko maluje się cieniami, ale uwielbiam błyszczyki i szminki ;)

    obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozswietlacz z Wino bardzo lubię ale zdecydowanie częściej uzywam tego z My Secret.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.