Intensywne perełki zapachowe Lenor Unstoppables / Rozpoczynam kampanię


Witajcie!
Od dzisiejszego dnia wraz z Gronem Ambasadorów rozpoczynam kampanię,
 w której ja i moi znajomi będą mogą wypróbować nowe perełki zapachowe 
Lenor Unstoppables. 


W swoim zestawie startowym otrzymałam:
-List Ambasadorski
-1 opakowanie perełek zapachowych Lenor Unstoppables Fresh (275g)
-Przewodnik projektu
- Książeczkę ,,Badanie opinii''

Do podarowania innym:
-15 próbek z perełkami zapachowymi Lenor Unstoppables (30g), 
zalecanymi na 1-1,5 prania
-15 ulotek, z informacją o produkcie Lenor Unstoppables 


 Perełki zapachowe Lenor Unstoppables 
zapewniają do 12 tygodni świeżości*
 wszystkim rodzajom tkanin. 
 *dotyczy ubrań przechowywanych w szafie


Lenor Unstoppables Fresh to połączenie minerałów z aromatem lilii wodnej i świeżymi, zielonymi nutami górnymi nadaje tym perełkom ich morski charakter.
Po dzisiejszym otwarciu przesyłki mogę napisać Wam, że zapach który otrzymałam do testowania jest według mnie piękny. Cała paczka przenikła tym zapachem łącznie z przewodnikiem i książeczką badania opinii:-)
A czy się sprawdzi? Wyjdzie przy najbliższym  praniu....

Kto z Was będzie ze mną testował?
 A może już używaliście tego typu produktu do prania? I macie już wyrobioną opinię o Lenor Unstoppables? Chętnie poczytam.
Ja przyznam się, że to będzie mój pierwszy raz...:-)




 

Komentarze

  1. nie testowałam, ale znajomi testowali i mówili, że bez szału. że za 27 zł spodziewali się czegoś lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, również biorę udział w tej kampanii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i miłego testowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się nie udało chociaż bardzo na nią liczyłam. Nie chce kupować czegoś za taką cenę bez wypróbowania. Może jakieś rozdanie zrobisz? :) w zamian za opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę nad tym akurat zbliżają się pierwsze urodziny bloga:-)

      Usuń
  5. Niestety mnie się nie udało a szkoda bo miałam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) ja niestety nie testuję :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy ich nie próbowałam jeszcze, zamówiłam próbkę ale i ona coś nie dotarła :/ Ciekawa jestem jak się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam, ale wygląda świetnie. W zasadzie patrząc na nie już czuję ich zapach ;D Pewnie jest taki świeży. Ciekawe jak to wyjdzie "w praniu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety do kampanii się nie dostałam, nie kupowałam wcześniej tych perełek i zazdroszczę Ci tej kampanii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. One bardzo mnie kuszą choć ich cena jest nieco wysoka ale poczekam na twoją recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak kuleczki sprawdzą się w praktyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te perełki, zapach utrzymuje się bardzo długo... mogłyby być tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam je :) Również dostałam taką paczuszkę :)
    Zapach długo utrzymuje się na ubraniach i jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podchodziłam sceptycznie do tej kampanii, a tu taka pachnąca niespodzianka! Aż jestem ciekawa pozostałych zapachów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwaga na zakupy w rosmanie. Produkt bardzo słabej jakości, zapach nawet nie umywa się do próbek w saszetkach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.