Surf - kapsułki do prania



Firma Unilever Polska wprowadziła w ostatnich miesiącach na polski rynek
 środki do prania Surf. Są to między innymi proszki, płyny do prania i kapsułki.

Robiąc ostatnio zakupy w Biedronce do mojego koszyka trafiły kapsułki Surf Color.
Skusiła mnie najbardziej okazyjna cena, bo za opakowanie kapsułek (32szt.) 
zapłaciłam tylko 18,99zł. Dodatkowo zachęciła mnie reklama w telewizji.

,,Kapsułki do prania kolorowych ubrań o zapachu tropikalnej lilii i ylang ylang. Stopniowo uwalniający się zapach, zaskoczy Cię wyszukaną kompozycją nut kwiatowych i podkreśli bajeczną czystość Twoich ubrań.''

Produkt otrzymujemy w ładnym kolorowym opakowaniu zbiorczym. Mocna foliowa torba.
Kapsułek mamy aż 32 sztuki. Jedna kapsułka ma 26,3g.
 Prawie cała wypełniona jest różowym płynem.
 Już po otwarciu opakowania możemy poczuć mocny kwiatowy aromat. Zamknięcie jest typu ,,zip'' czyli łatwe otwieranie i zamykanie. Pamiętajmy aby szczelnie go zamykać. 
Swoją wielkością nie wiele zajmuje nam miejsca w łazience, musimy pamiętać o tym, aby przechowywać w miejscu suchym, przewiewnym i niedostępnym dla dzieci. 

 Dodatkowo kapsułki Surf zawierają na swojej powierzchni czynnik o gorzkim smaku,
 by pomagać zapobiegać przypadkowemu połknięciu przez dziecko.

Na opakowaniu producent jasno i czytelnie opisał jak stosować kapsułki. Do jakiego prania nie możemy ich stosować (czyli do wełny i jedwabiu). Co zrobić w przypadku dostania się produktu na skórę czy do oczu.

Ostatnio mój małżonek zwiózł mi z trasy mnóstwo prania, więc okazja była aby wypróbować te kapsułki. Najpierw włożyłam kapsułkę do bębna pralki, dodałam standardowo zabrudzone ubrania (kolorowe koszulki, jeansy, nawet dwie bluzy się znalazły).
 Ustawiłam pralkę na OPTI A45MIN.  I się zaczęło pranie.
...W między czasie posadziłam kilka nowych kwiatów w ogródku...
Po zakończeniu prania, ubrania oczywiście miały ładny, świeży zapach. 
Wszystko ładnie się wyprało. Ubrania były na prawdę czyste.
 Kapsułki bardzo dobrze się rozpuściły. Nie pozostawiły żadnych ,,glutów''
 ani na ubraniach ani w bębnie pralki. 
Jako, że była piękna słoneczna pogoda z lekkim wiaterkiem postanowiłam powiesić pranie na dworze.  I tu jestem lekko rozczarowana bo razem z tym wiaterkiem ten piękny zapach kwiatów z ubrań gdzieś mi uleciał...



Tak więc daję im ocenie 6/10. 
Lubię jak ubrania pięknie i długo pachną. Moim zdaniem dwie konkurencyjne firmy mają lepsze tego typu produkty.

Ale dam im jeszcze jedną szansę ....zobaczę jaki będzie zapach, jeżeli wezmę do prania dwie kapsułki...?

Na stronie internetowej producenta możecie zamówić darmową próbkę 
płynu do prania Surf tutaj



Edit:

Zrobiłam kolejne pranie ale tym razem z dwiema kapsułkami Surf.
I tu jestem pozytywnie zaskoczona....prane rzeczy są bardziej czyściejsze a zapach jest o wiele mocniejszy i mimo wieszania prania na dworze zapach pozostaje na dłużej, nawet po jakimś czasie kiedy wyjmuję ubrania z szafki.

Tak więc daje im ocenę 8/10.

Znacie te kapsułki? Używacie takich produktów do prania?  



Komentarze

  1. Wszędzie je widzę ostatnio. Szkoda, że zapach się nie utrzymuje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zamówiłam próbkę tak więc sprawdzę jak to z tym zapachem ;) Czy warto kupić całe opakowanie, bo też lubię jak pranie pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tych nie znam ale myśmy mieli z wizir jak dobrze pamiętam i były świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reklama w telewizji tej firmy jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jeszcze tych kapsułek, ale po powrocie na pewno je kupię i wypróbuję. Ciekawa reenzja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sa bardzo dobre, miałam do białego...fajny blog 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, że kapsułki nadają bardzo fajny zapach praniom (korzystam z tych do koloru i białych), który niestety nie jest trwały. Ale jak na razie zdają egzamin i radzą sobie nawet z trudnymi zabrudzeniami moich pociech.
    Dodatkowo mi udało się zamówić je taniej, bo 27zł za 45 kapsułek czyli jakieś 60gr za kapsułkę w sklepie http://www.clineo.pl/surf/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zapach, dobrze piorą. I w Biedronce za 45 sztuk kapsułek jedynie 23 zł. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy użycie tych kapsułek wymaga dodatkowego skorzystania z płynu do płukania tkanin? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za pozytywną opinię o jednym ze sprzedawanych przez nas produktów.
    Zapraszamy do zapoznania się z naszymi ostatnimi promocjami dla marki Surf pod adresem: http://www.clineo.pl/surf/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokusilam się na te kapsułki i bardzo żałuje. To prawda że dobrze się rozpuszczaja i mają wygodne opakowanie, ale z mojego doświadczenia ani ładnie nie pachną, ani nie usuwają zabrudzeń z ubrań już nie mówiąc o zapachu perfum czy dnia codziennego. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcesz przetestować nowe efektywne produkty z P&G? Nic prostszego! Zostań Ambasadorem Everyday Me (www.everydayme.pl)i otrzymaj m.in. darmowe kapsułki piorące do bieli i kolorów Vizir 3 in 1 Pods. Mają zapach alpejskiej świeżości, skutecznie wybielają i chronią kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też zostałem ambasadorem EVERYDAYme.Obecnie testuję kapsułki Vizir 3-in-1 Pods.Są wspaniałe,pachnące,bardzo dobrze dopierają brud,łazienka jest czysta.Nie trzeba odmierzać proszku,tylko wrzucam kapsułkę i piorę.A najlepsze jest to że dzielę się kapsułkami z innymi,a później zbieram opinie i przesyłam dalej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety mnie nie powalił ten produkt. Nie kupię go więcej. Nie radził sobie z praniem rzeczy moich synów. Fakt rozpuszczał się super, ale miałam wrażenie, że za mało jest produktu na pranie, zdarzało się użyć 2 kapsułek. Nic szczególnego...

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety kapsułki Surf szkodzą alergikom ,nie polecam osoba które mają różnego rodzaju uczulenia i alergię ponieważ powodują uczulenia,wysypkę typu pokrzywka,przez lata używaliśmy kapsułek Persil lub Vizir i wszystko było Ok

    OdpowiedzUsuń
  16. po praniu kapsułkami dostałem alergii Pokrzywka

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie wczoraj kupiłam kapsułki o zapachu white orchidea, ponieważ szukałam kapsułek do białego prania i z ciekowości użyłam akurat Surfa. Zapach super - ale tylko w butelce i opakowaniu z kapsułkami (przed zakupem wąchałam płyn w butelce, żeby nie kupić kota w worku), a na praniu prawie nie ma śladu po zapachu. Co do czystości wypranych rzeczy też bez rewelacji, niektóre drobne zabrudzenia do końca nie zniknęły. Do jednego prania użyłam 2 kapsułek - zapach prawie niewyczuwalny, do następnego 3 i to samo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.