sobota, 18 czerwca 2016

Przesyłki, nagrody, niespodzianki

Witajcie!
W dzisiejszym poście pochwalę się Wam, jakie cudowne przesyłki dotarły do mnie w tym tygodniu. Ci, którzy zaglądają na Fan Page mojego bloga, mieli już okazję zobaczyć.
Zatem już nie przedłużam....Zapraszam do oglądania i czytania....

Na początku tygodnia otrzymałam od portalu Trusted Cosmetics wygrane w konkursie lakiery do paznokci IDALIQ GEL EFFECT marki Mariza


Również z tego portalu dotarł również do mnie szampon Tutti Frutti Vitamins Purify
do włosów przetłuszczających się, jestem już w trakcie jego testowania....



W połowie tygodnia kurier przybył z paczką, która totalnie mnie zaskoczyła.
Nadawcą przesyłki był portal Rekomenduj.to, a w niej niespodzianka od Werther's Original.




Na koniec tygodnia dotarła moja nagroda z konkursu fotograficznego dla Ambasadorek LPM. Fantastyczny zestaw kosmetyków od Le Petit Marseillais


Mijający tydzień bardzo miło się dla mnie kończy. 
Udanego weekendu Wam życzę.



8 komentarzy:

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.