Naturalnie owocowe Stovit / Podsumowanie kampanii


Kampania Naturalnie Owocowe marki Stovit niestety pomału dobiega końca. Wszystkim moim znajomym jak i mojej rodzince bardzo posmakowały wszystkie wersje owoców zamkniętych w słoiczkach. 

Do przetestowania otrzymałam takie oto smaki:
-Brzoskwinia z marakują
-Truskawki
-Wiśnie
-Owoce leśne
Łącznie otrzymałam 10 słoiczków do testów. 

Pierwsza próba dżemu była oczywiście na kanapce + ciepłe kakao do kolacji - mmmm....idealne połączenie. Następnie wypróbowaliśmy naleśniki, domowe gofry, muffiny z nadzieniem owocowym, z serkiem wiejskim, z jogurtem naturalnym, różnego rodzaju desery. Niekiedy łyżeczkami wyjadaliśmy same dżemy ze słoiczków.


Ale to nie wszystkie możliwości, z czym możemy połączyć pyszne dżemy Stovit.
 Porcję soczystych owoców możemy również dodać do:
tostów i grzanek, owsianki, ryżu na mleku, jogurtu naturalnego, puddingu, wykwintnych sosów do mięs, sałatek owocowych, marynat do mięs i grilla, ciast, lodów i deserów.

Naturalnie owocowe to produkt naturalny bo mają naturalny skład, bo nie zawierają konserwantów, barwników ani sztucznych aromatów czy zagęstników. Przede wszystkim nie zawierają syropu glukozowo - fruktozowego. Mają fajną konsystencję - duże kawałki owoców są otulone delikatnym żelem. Zawierają aż 70% owoców. Są niskokaloryczne. Mają wygodne w użytkowaniu opakowanie, choć czasami aby odkręcić słoiczek potrzebowałam męskiej, silnej ręki...:-)
Naturalnie owocowe to taki powrót do smaków z dzieciństwa, dżemy przypominają mi smaki jakie moja babcia bardzo dawno robiła. Nie są za słodkie, nie są ,,nafaszerowane'' toną żelatyny, jak inne dżemy jakie możemy zakupić w sklepach. 

Piękne etykiety i zgrabne słoiczki jak najbardziej zachęcają do zakupu.
 Zdecydowanie polecam Wam dżemy marki Stovit. Jeszcze nie raz po nie sięgnę.


Jednym słowem to była wspaniała kampania ze Streetcom 

A takie wspaniałości otrzymałam w ramach podziękowania za kampanię 
od Stovit oraz Streetcom




 



Komentarze

  1. Ja bardzo zwracam uwagę na to czy produkty zawierają syrop glukozowo-fruktozowy jeśli tak to rezygnuję z zakupu :) z tego co piszesz to warto je kupić :) czasami sama robię dżemy :) ale to muszę mieć wene :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te naleśniki co masz na talerzu wyglądają tak pięknie, że zjadłabym je i bez dźemu ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna i bardzo pyszna była ta Twoja kapania ze Stovitem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.