sobota, 11 czerwca 2016

Dermo Pharma Skin Repair Expert

Witajcie!
W minionym tygodniu otrzymałam przesyłkę w ramach testów 





 ,,Marka Dermo Pharma stawia na najwyższą jakość produktów, co przekłada się na zadowolenie klientów z rezultatów ich działania.
Jest marką inną niż wszystkie, oferowane produkty recepturowane  są przez kosmetologów
 w Szwajcarii.
 Piękno i zdrowie to motto marki Dermo Pharma, realizowane na poziomie wysokozaawansowanych dermokosmetyków ze składników o jakości farmaceutycznej''
 Dermo Pharma  ma w swojej ofercie produkty:
 - do twarzy 
- do dłoni i stóp
- do ciała
- do włosów
oraz wyroby medyczne 

Do przetestowania otrzymałam:
 Termoaktywną maskę do włosów ARGAN[4]THERAPY 250ml, polecana jest do włosów, które są zniszczone, suche, pozbawione blasku i sprężystości, są łamliwe lub rozdwajające się.

Plastry punktowe S.O.S. polecane do problematycznej skóry twarzy, między innymi do wyprysków, drobnych zmian trądzikowych, do płytkich blizn potrądzikowych oraz do niewielkich przebarwień. W opakowaniu jest 20 plastrów.


Otrzymałam również próbkę Kwasu traneksamowego + kolagenu, który łagodzi procesy zapalne trądzikowe i potrądzikowe, redukuje blizny, eliminuje zaczerwienienia, rozjaśnia przebarwienia oraz regeneruje skórę.


O recenzji otrzymanych produktów przeczytacie niebawem w osobnych postach,
 więc już dziś zapraszam do śledzenia mojego bloga.
Ja zabieram się za testy... a Was zapraszam na stronę Dermo Pharma Skin Repair Expert (tutaj) oraz do sklepu internetowego (tutaj)
gdzie znajdziecie bardzo ciekawe kosmetyczne produkty.


Znacie może produkty tej marki?

13 komentarzy:

  1. prezentuje się ciekawie
    może znajdę dla niej miejsce w swoich zbioarch

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba jeszcze nie miałam niczego tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie ta maska do włosów

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z tej marki jak dobrze pamiętam miałam zabieg na dłonie (rękawiczki nawilżające) który je niestety strasznie wysuszył :( ale nic więcej nie testowałam może inne produkty mają lepsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kosmetyki teraz testujesz, gratuluję. Czekam z niecierpliwością na Twoją opinię o nich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiła mnie ta maska to włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dumam nad tę maską do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujące :) Czekam na recenzję i trzymam kciuki za miłe testy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej marce, może kiedyś wypróbuję jej produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no jestem ciekawa twojej opinii szczególnie o tym kwasie traneksamowym i czy rzeczywiście rozjaśnia przebarwienia...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.