Depilator laserowy BaByliss Homeligh G935E moje wrażenia.



Ci, którzy śledzą mój blog, wiedzą iż zostałam Ambasadorką marki BaByliss Paris
 i dzięki temu dołączyłam do programu ''Odkryj ciało na wiosnę''
Od BaByliss otrzymałam do przetestowania depilator laserowy Homelight G935E, który wykorzystuje metodę depilacji IPL. 


Działanie depilatora Homelight.
Homelight firmy BaByliss jest osobistym depilatorem, który skutecznie i trwale usuwa niechciane owłosienie oraz zapobiega odrastaniu włosków dzięki zastosowaniu technologii IPL (impulsy silnego światła).


Jak działa depilacja metodą IPL? 

Zastosowana w depilatorze Homelight technologia IPL pozwala na bezbolesne usuwanie włosków z ciała, dzięki użyciu impulsów światła. Wiązka światła skierowana na włos działa na zwarty w nim pigment (melaninę) i sięga aż do korzenia, co powoduje zahamowanie wzrostu. Dlatego im wyższa wartość melaniny (tzn. im ciemniejszy włos), tym włos pochłania więcej świtała i lepsze są efekty. Technologia IPL jest powszechnie używana przez profesjonalistów od ponad 15 lat. Badania kliniczne wykazują jej wysoką skuteczność i brak szkodliwości.



 Cykl rozwoju włosa odgrywa bardzo ważną rolę w procesie depilacji z użyciem technologii IPL zastosowanie jej w depilatorze Homelight. W związku z tym, aby uzyskać trwałe efekty zabiegów przeprowadzonych depilatorem Homelight, należy dobrze zrozumieć pełny cykl rozwoju włosa. 

Cykl rozwoju włosa składa się z 3 następujących po sobie etapów:
-Anagen (faza wzrostu)
-Katagen (faza regresji)
-Telogen (faza spoczynku)


Cały cykl trwa średnio od 18 do 24 miesięcy. Większość włosów znajduje się w jednej z dwóch faz spoczynku (katagen i telogen). Depilator Homelight nie dział w żaden sposób na włosy w fazie spoczynku, natomiast działa na włosy w fazie (anagen). Żeby uzyskać trwały efekt usunięcia wszystkich włosków, należy wykonać kilka zbiegów depilatorem Homeligth.



Musimy o tym wiedzieć, iż skuteczność depilatora Homelight może się różnić:
- w zależności od idnywidualnych cech osoby
- w zależności od depilowanego obszaru
- w zależności od koloru włosów

Uwaga!
Depilator  Homelight nie działa na włosy siwe lub bardzo jasny blond.
Bardzo jasne włosy mają bardzo małą zawartość melaniny, dlatego nie działa na nie światło pulsacyjne Homelight. 
Po zabiegach depilatorem  możliwe jest także odrastanie włosów jaśniejszych i cieńszych.



  Aby korzystać z depilatora Homelight musimy najpierw dobrać poziom intensywności emitowanych impulsów świetlnych. Mój fototyp skóry to II , III, z dosyć ciemnymi włoskami, określiłam to za pomocą dołączonego do depilatora wskaźnika doboru intensywności. 
Po ustaleniu mego fototypu, wykonałam test na nodze ustawiając poziom
 intensywności na 1. Moja skóra bardzo dobrze zareagowała na ten test. 
 Więc mogłam przystąpić do pierwszych sesji z Homelight.

Przed pierwszym zabiegiem z udziałem Homelight musimy pamiętać o ogoleniu maszynką wybranej partii ciała (na dwa dni przed). Nie można używać depilatora elektrycznego, 
pęsety ani wosku (zabieg jest wtedy nieskuteczny!). 
Skóra musi być sucha, czysta i bez śladu pudru czy dezodorantu.

Pierwsze dwie sesje na nogach (z odstępem 2 tygodni) wykonałam na poziomach 1 i 2. 
Na następne zabiegi zwiększyłam intensywność impulsów.
Już po trzecim zabiegu zauważyłam pierwsze efekty. Obecnie jestem już po 5 zabiegu, ciemnych włosków jest mniej, w niektórych miejscach wcale nie rosną (mam tzw. łyse placki). Włoski na nogach zdecydowanie wolniej odrastają ( kiedyś musiałam co dwa dni golić nogi, a przy tej depilacji mam spokój na 5-6dni). Włoski odrastają słabsze, jaśniejsze. Moja skóra jest jedwabiście gładka, nie mam żadnych podrażnień, jestem po prostu zachwycona tą metodą depilacji. Już się nie mogę doczekać kiedy całkowicie pozbędę się niechcianego owłosienia. 
Pełny cykl (razem 7-8 zabiegów) wykonany raz w roku jest wystarczający, aby uzyskać bardzo zadowalające efekty.
 
Czas depilacji  zajmuje od 1min do 10min w zależności od depilowanej partii ciała.
W planowaniu  wszystkich zabiegów pomogła mi aplikacja Homelight Connected,
 o której pisałam tutaj
Urządzenie jest bardzo bezpieczne dla skóry i naszych oczu, wyposażony jest w system ochrony oczu, a impulsy świetlne emituje tylko po dokładnym przyłożeniu ekranu do skóry, 
Homelight wyposażony jest w czujnik dotykowy.
 Nie ma mowy o poparzeniu skóry. Jest przetestowany dermatologicznie.


Obszary ciała poddane depilacji musimy chronić przed słońcem przez 2 tygodnie po zabiegu.
Skórę należy smarować kremem przeciwsłonecznym (faktor powyżej 50)
 lub osłaniać ubraniami przez cały okres przeprowadzania zabiegów i przynajmniej dwa tygodnie od ostatniego zabiegu depilacji.


Depilator Homelight jest niezwykle lekki i poręczny, i do tego ma ładny, kobiecy design. 
Jest bardzo prosty w obsłudze, ma dwa przyciski (włącznik, wyłącznik ON/OFF i zarazem przełącznik intensywności światłem).
Do czyszczenia wystarczy (po każdej depilacji) nam  sucha szmatka z środkiem przeznaczonym do mycia urządzeń elektrycznych.
 Powinniśmy czyścić ekran po każdym zabiegu.
Po wyczyszczeniu urządzenia powinniśmy przechowywać go w oryginalnym opakowaniu oraz w bezpiecznym miejscu. Bowiem odpowiednie dbanie o depilator, pomoże nam w utrzymaniu go na bardzo długo. 
 Chociaż depilator ten ma ''swoją'' cenę, to jednak po paru zabiegach 
wydana kwota nam się zwraca, jeśli mielibyśmy je wydać na wizyty u kosmetyczki.
Depilator ten posłuży nam na wiele, wiele lat. 

Bowiem jego żywotność określona jest na 200 000 błysków.




 Depilacja metodą IPL to dla mnie sama przyjemność, bez żadnego bólu, bez wzrastających włosków pod skórę, bez podrażnień. Zabiegi wykonuję w domowym zaciszu.
 Jednym słowem polecam BaByliss Homelight.




Więcej informacji o produktach z gamy depilatorów Homelight można znaleźć na stronie 
www.babyliss.pl 

Komentarze

  1. Nie wiem dlaczego ale boję się tego urządzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie ma się czego bać:-) urządzenie jest bezpieczne dla skóry i dla naszych oczu, ja jestem nim zachwycona!

      Usuń
  2. Ja ale ci fajnie mi się marzy taki sprzęt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać marzenia się spełniają :-) sama przymierzałam się już do zakupu, oj długo myślałam jak przekonać mego małżonka aby pozwolił mi na taki zakup a tu taka niespodzianka:-)sama jeszcze w to nie mogę uwierzyć:-)

      Usuń
  3. Gratuluję i troszkę zazdroszczę. Teraz Twoje ciało będzie idealne, bez zbędnego owłosienia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka zabiegów przede mną...aby ciszyć się idealną gładkością:-)

      Usuń
  4. ależ Ci zazdroszczę :) nie Ci służy jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wtaj , tez teraz nabylam ten depilator , ale niestety zgubiłam karteczke z fototypem skory , z tego co widze na zdjeciu u ciebie tez mam 2 i 3 typ , wiec poziom naswietlenia powinnam wybrac 1 i 2 , tak , na filnie widze ze swica sie c4 diody u ciebie , to jest poziom naswietlenia 4 ? za ktorym razem mozna uzyc tego poziomu , prosze o dpowiec pozdrawiam Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiąc wtedy zdjęcie zwiększyłam moc naświetlania na skórę, bo byłam już dawno po trzecim zabiegu (3 zabieg = 3 poziom), u mnie nie występowały żadne podrażnienia, więc ustawiłam poziom 4 i tak za każdą kolejną depilacją używałam już tylko poziomu 4go.

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.