Werther's Original Rozpoczynam nową kampanię!!!

Witajcie!
Pierwszego kwietnia (akurat w Prima Aprilis ) otrzymałam wiadomość
 iż zostałam jedną z Ambasadorek marki Werther's Original.


I to nie był żart....:-)
Moje dzieci z niecierpliwością czekały na przesyłkę...
Co dzień wyglądając kuriera... Aż wreszcie....
 
Wczoraj odebrałam słodką paczkę Ambasadorską.
A w niej było:
*12 opakowań cukierków Werther's Original Creamy Filling
*1 opakowanie cukierków Werther's Original  Cream Candies
*30 sztuk pięknie wydrukowanych ulotek
*Przewodnik Ambasadora
*kartkę pocztową od Werther's Original




 Cukierki Werther's Original Creamy Filling to pyszne połączenie śmietankowych cukierków z delikatnym nadzieniem karmelowym, 
które sprawi,
że poczujesz się, że Ty także jesteś kimś wyjątkowym!

To będzie bardzo słodka kampania....
#swiatkarmelu
#werthersoriginal
#rekomendujto
Kto razem ze mną testuje...? 

Komentarze

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.