Marcowe wykończenie kosmetyków

Witajcie!
Kolejny miesiąc już za nami i kolejne puste opakowania wędrują do kosza.
 W marcu jak zwykle żadnej kolorówki nie udało mi się wykończyć. 



1. Szampon Garnier Fructis Oil Repair 3 - to już moja kolejna zdenkowana butelka i pewnie nie ostatnia. Włosy po nim są miękkie, nawilżone i błyszczące. 
Czy ponownie zakupie? ZDECYDOWANIE TAK

2.Odżywka do włosów wzmacniająca Garnier Fructis Oleo Repair - razem z szamponem świetnie się sprawdza na moich niesfornych włosach. Pięknie pachnie, nadaje się do częstego stosowania.  Włosy łatwo się rozczesują, są nawilżone i błyszczące.
Czy ponownie zakupie? ZDECYDOWANIE TAK


 3. Żel pod prysznic ISANA KEEP COOL o owocowym zapachu - żel bardzo dobrze się pieni, dobrze oczyszcza, nie wysuszył ani nie podrażnił mej skóry. Zabawne opakowanie zachęca do zakupu. Już wczoraj zakupiłam wersję z misiem koala.
 Czy ponownie zakupie? TAK - lubię te limitowane edycje


4. Mleczko do mycia twarzy 3w1 z aloesem i wit.E AVON - ogólnie nie lubię kosmetyków z aloesem ale z tym mleczkiem nawet się polubiliśmy. Delikatnie oczyszcza skórę, nie miałam na twarzy uczucia ściągnięcia ale kremowanie po myciu musiało być. Dobrze się spłukiwało. Subtelny zapach aloesu.
Czy ponownie go zakupie? RACZEJ NIE


5.Mydło w płynie ISANA SWEET LOVE o zapachu mango i pomarańczy - super zapach , mój nos najbardziej wyczuwał mango. Mydło kremowe, bardzo dobrze się pieniło, nie wysuszyło naszej skóry. 
Czy ponownie zakupię?  TAK ale o innym zapachu


6. Perfumetka Incandessence AVON - piękny zapach, który utrzymywał się do 3-4 godzin na moim ciele a na ubraniu czułam go jeszcze dłużej. 
Czy ponownie zakupie? ZDECYDOWANIE TAK



Komentarze

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.