Monte z dodatkami + podsumowanie kampanii

Witajcie!
Biorąc udział w projekcie ,,Monte z dodatkami" ja i moi znajomi mamy możliwość poznania osiem wariantów dodatków do pysznego kremu Monte.
W tym poście chciałabym przedstawić Wam już ostatnie dwie wersje jakie możecie zakupić.





Coś dla fanów ciasteczek/herbatników
Monte Cookies - Spróbuj Monte Cookies! Zanurz maślane ciasteczka w mlecznym kremie Monte i poczuj ten niepowtarzalny smak. Mmmm.....pyszności!

Przeciętna wartość energetyczna w 100g Monte Cookies
-wartość energetyczna 870kJ/209kcal
-tłuszcz 13,1g
-w tym kwasy tłuszczowe nasycone 8,6g
-węglowodany 19,4g
-w tym cukry 14,3g
-białko 2,9g
-sól 0,18g


~. ~






Coś dla fanów owoców:
Monte Cherry - Uwielbiasz wiśnie? Monte Cherry to pyszne połączenie mleka, czekolady i orzechów laskowych z niepowtarzalnym owocowym sosem. spróbuj i rozkoszuj się wyjątkowym smakiem Monte z wiśniami!
Przeciętna wartość energetyczna w 100g Monte Cookies
-wartość energetyczna 756kJ/181kcal
-tłuszcz 10,7g
-w tym kwasy tłuszczowe nasycone7,1g
-węglowodany 18,7g
-w tym cukry 16,2g
-białko 2,3g
-sól 0,13g

Dziś nadszedł czas na podsumowanie mojego udziału w kampanii.
Pierwszy raz brałam udział w takim projekcie, w którym sama musiałam zakupić dla siebie i znajomych produkty do testowania. Do wykorzystania miałam kwotę 80zł. 
Zakupy swoje podzieliłam na trzy etapy.
We wszystkich trzech zakupach udało mi się kupić Monte w Kauflandzie
 po promocyjnych cenach (1,85zł i 1,88zł)
Łączna ilość moich zakupionych deserów to aż 42 sztuki :-)
( Zwrot pieniędzy z dwóch pierwszych paragonów już dawno otrzymałam,
czekam na pieniążki z ostatniego paragonu.)

 Obdarowane przeze mnie osoby były zachwycone, że mogą wypróbować 
nowość od marki Zott.
Opinie o produkcie zebrane czas wypełnić Ankietę Finałową!
 
A która wersja Monte nam najbardziej posmakowała?
Po długich obradach  z moją rodzinką tak się plasuje kolejność:

1.Miejsce - Monte Cherry idealne połączenie ''kwaskowatych wiśni'' ze słodkim deserem Monte. W wiśniowym sosie możemy znaleźć całe kawałki wiśni.
 

2.Miejsce Monte Cappuccino Balls - uwielbiam smak kawy a w takiej wersji chrupiące kawowe kuleczki + słodycz Monte  po prostu
nie można sobie go odmówić...
(W sumie Cherry i Cappuccino Balls oba powinny być na pierwszym miejscu)
 

3.Miejsce Monte Choco Flakes - chrupiące płatki kukurydziane oblane w dwóch rodzajach czekolady białej i ciemnej.


4. Miejsce Monte Choco Balls - pyszne czekoladowe kuleczki 


5.Miejsce Monte Waffle Sticks - idealny duet kruche wafelki w delikatnej czekoladzie i pyszne Monte!


6.Miejsce Monte Cookies to malutkie maślane ciasteczka, które idealnie nadają się do mlecznego kremu Monte!


7.Miejsce Monte Cacao Cookies malutkie czekoladowe ciasteczka przypominające w smaku ciasteczka znanej marki.


8.Miejsce Monte Crunchy coś dla fanów chrupiących płatków musli, jeśli lubicie głośne chrupanie to na pewno  przypadną Wam do gustu. 
U nas niestety na ostatnim miejscu.


Projekt ''Monte z dodatkami'' był idealną okazją do spotykania i dzielenia się pysznym deserem ze znajomymi i rodziną.
Bardzo cieszę się, że mogłam wziąć udział w tak niesamowicie pysznym projekcie.
Kampania  dzisiaj już się kończy ale nasza przygoda z Monte będzie trwać nadal...
To już moje drugie testowanie z marką Zott.

Dziękuję Monte!

O pysznych deserach Monte możecie poczytać tu , tu , tu.
Zapraszam również na stronę marki Zott tutaj .

#momentzmonte






Komentarze