Hello March

Witajcie!
Luty już za nami a marzec zrobił nam niezłego psikusa witając nas dzisiaj śniegiem. 
Ale jak to mówią... Kiedy w marcu plucha, to w maju posucha. 
 Mam nadzieję, że chociaż lato nam to wynagrodzi.

W moim przydomowym ogródku od tygodnia kwitną już przebiśniegi, gdzieniegdzie wystają z ziemi listki od tulipanów i krokusów... a i magnolia szykuje się do wiosny.

Zapraszam Was do obejrzenia kilku moich kadrów z lutego:
 






a oto kilka fotek z dzisiejszego "śnieżnego'' dnia;-)







Byle do wiosny.... 

Pozdrawiam Was cieplutko!!!

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia u mnie dzisiaj bardzo dużo śniegu ,padało całą noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne przebiśniegi, mam nadzieję że wiosna szybko nadejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Bardzo już tęsknię za wiosną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również z niecierpliwością oczekuję nadejścia wiosny:-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.