Przesyłki od EverydayMe, Elfa Pharm Polska, Goodies.pl

W tym tygodniu otrzymałam trzy przesyłki z darmowymi próbkami.

Od portalu EverydayMe :

-próbka szamponu Head&Shoulders Sport Fresh
-żelowe kapsułki piorące ARIEL 3in1 PODS o zapachu Mountain Spring


Od firmy Elfa Pharm Polska próbki naturalnych kosmetyków 
marek Vis Plantis oraz O'Herbal z ulotkami informacyjnymi.




Bardzo szybko przyszło moje ''małe'' zamówienie
 ze strony Goodies.pl -Zapachy dla domu.


Oto co znalazło się w przesyłce:


Woski z serii ,,Zapachów miesiąca Luty 2016'', które można jeszcze zakupić 20% taniej.
Czas trwania promocji do końca lutego lub do wyczerpania zapasów.


Lake Sunset 
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: ozon, drewno oraz ananas.

Pink Hibiskus 
Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: kwitnący hibiskus.

 
 Z wosków  niebawem pojawią się recenzje;-)

 

Komentarze

  1. Ostatnio widziałam woski tej firmy w sklepie z prezentami. Może kiedyś się skuszę, jak dzieci będą większe ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.