Napoje cykoriowo-kawowe recenzja

Dzięki platformie testujemy.biedronka.pl miałam możliwość wypróbować nowość, 
która niebawem będzie do kupienia w sieci sklepów Biedronka.
Do przetestowania otrzymałam próbki czterech napojów cykoriowo-kawowych.
Każda saszetka jest o wadze 10g 
a do przygotowania napoju potrzebowałam ok.4g (dwie pełne łyżeczki).
Więc z jednej saszetki mogłam przygotować 3kawy.


Na pierwszy ogień poszedł smak karmelowy
Składniki: prażony korzeń cykorii 69%, kawa rozpuszczalna 29,5%, aromat 1,5%, może zawierać gluten.


następnie orzechowa
Składniki:  prażony korzeń cykorii 69%, kawa rozpuszczalna 29,5%, aromat 1,5%
 

następnie o smaku czekolady i śliwki
Składniki: prażony korzeń cykorii 62%, kawa rozpuszczalna 26%, aromat czekoladowy, aromat śliwkowy, kakao w proszku o zawartości tłuszczu (10-12% masła kakaowego) 2%. Może zawierać mleko i gluten.
 

a na samym końcu spróbowałam o smaku chili
Składniki: prażony korzeń cykorii 69,9%, kawa rozpuszczalna 30%, aromat naturalny chili.
 


Wszystkie 4 smaki napojów przygotowywałam z dwóch pełnych łyżeczek, 
zalewałam gorącą (nie wrzącą) wodą.
Jako że zawsze piję wszelkie kawy z mlekiem i cukrem, i tutaj podczas tych testów również dolewałam mleko i lekko słodziłam. Bez mleka smakują jak kawa ''Inka".
Po dodaniu mleka napoje stawały się delikatne w smaku. 
Jakbym piła smakowe cappucino.
Najbardziej do gustu przypadły mi o smaku karmelu i czekolady ze śliwką.

Napoje są dość łatwe w przygotowaniu. 
Proszek bardzo dobrze się rozpuszcza, wystarczy zalać i zamieszać, 
nie tworzą się grudki, napój jest klarowny.
  Po zalaniu gorącą wodą tworzy się pianka na ok.0,5cm. 
Przyjemnie pachną zaraz po otwarciu opakowania jak i po zalaniu wodą.

Mam nadzieję, że produkt ten będzie w sprzedaży w nieco innym opakowaniu np. w puszce.

Producent:
''Grana" Sp.z o.o.
Skawina 
 
 A który smak wybiorą testerzy już niebawem się przekonamy.
Ja swoich faworytów już mam.



Komentarze

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.