Krajanka Warzywna Nowość od WINIARY

Jako Ambasadorka marki WINIARY mam możliwość wypróbować 3 Krajankowe nowości.
Dzisiaj w moim domu zagościła Krajanka Warzywna w kapuśniaku.


Do przygotowania  zupy potrzebowałam :

-Jedno opakowanie Krajanki Warzywnej
-2 litry wywaru mięsnego bez soli i przypraw (zamiast tego można użyć 1-2 kostki drobiowe)
-200g kapusty kiszonej (ja przepłukałam kilka razy kapustę aby pozbyć się nadmiaru kwasu)
-4 ziemniaki (400g) pokrojone w kostkę


 Na zdjęciu próbowałam uchwycić kolor krajanki po wyjęciu z opakowania, 
i chyba mi się udało...

Oto prosty sposób przygotowania:

*Kapustę posiekaj na drobno, przełóż do garnka i zalej 1 szklanką wody i gotuj przez około 30-40 minut do miękkości
*Ziemniaki obierz i pokrój w kostkę
*Wlej do garnka 2 litry wywaru mięsnego, dodaj ziemniaki i gotuj około10 minut do miękkości, dodaj kapustę i zawartość opakowania produktu.
*Gotuj razem 2-3 minuty i zestaw z ognia.


Przyprawy i składniki zawarte w Krajance Warzywnej nadają zupie całkiem innego smaku, niż ten który my znamy w naszym domu. Zupa ma ładny kolor za sprawą dodanego przecieru pomidorowego. (Ja nigdy tego nie stosowałam w moim domowym kapuśniaku)
Kapuśniak z Krajanki Warzywnej bardzo nam smakował. Zupa zniknęła w mig.
Jest idealnie kwaśny, pożywny i rozgrzewający.
(W smaku mi przypomina trochę zupę ogonową). Nie musiałam go doprawiać do smaku, wszystkie przyprawy zawarte w tym produkcie są idealnie wyważone.

Jest to kolejna zupa obok zupy buraczkowej, w której mogę ''przemycić'' nie lubiane przez moje dzieci warzywa. 



Składniki:
woda, cukier, zagęszczony przecier pomidorowy 10,8%, sól jodowana, suszone warzywa (cebula, marchew 2,3%, czosnek, czerwona papryka, korzeń pasternaku, por), ocet spirytusowy, olej słonecznikowy, skrobia kukurydziana, ekstrakt drożdży, przyprawy, zioła, aromat. Może zawierać: gorczycę, jaja, mleko, gluten oraz soję.

Czy ją jeszcze zakupię ? Zdecydowanie Tak!

Oto kilka tajemnic związanych z gotowaniem i przyrządzaniem zup:



Zupa zbyt długo gotowana w bardzo wysokiej temperaturze traci wiele swoich wartości odżywczych, dlatego dietetycy i kucharze radzą zachować umiar w długości gotowania zup.
Większość witamin z grupy B i witamina C ginie w temperaturze około 70o C. Zupy zabielane mlekiem lub śmietaną po doprowadzeniu do temperatury wrzenia mogą wykipieć!





Aby uniknąć zważenia się zupy podczas zabielania jej śmietaną można "zahartować" śmietanę - w osobnym naczyniu dokładnie wymieszać śmietanę z ciepłą zupą, następnie dodać do całości (temperatura mieszanki powinna być zbliżona do temperatury zupy).
Warto pamiętać, że śmietany wysokoprocentowe i tzw. śmietany „kremówki” nie powinny się zważyć, niezależnie od tego,
w jaki sposób dodamy je do zupy.



 Przy niewielkim przesoleniu można dodać do zupy skórki suchego chleba, a następnie je wyciągnąć (wchłoną nadmiar soli).
Jednak najstarszym i najlepszym sposobem jest wrzucenie do zupy obranego, surowego ziemniaka. Zupę należy gotować przez około
10 - 15 minut, a następnie wyciągnąć z niej ziemniaka - jeśli tego nie zrobimy zupa wciąż pozostanie słona.



Krajanki Warzywne testuję dzięki platformie Rekomenduj.to 

Komentarze

  1. Też dziś jadłam. Moja recenzja już jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, super blog, dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Również testuję te krajanki, całkiem fajne zupy z nich wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.