Styczniowe zakupy cz.1


 Są to zakupy, które przez ,,przypadek'' wpadły mi do koszyka.
 Zestawy kosmetyków, które opłaciło się zakupić po niższej cenie.


1. Zestaw mydeł ,,Linda" inspirowanych naturą i podróżami, polecanych do codziennej pielęgnacji całego ciała. 
Brązowa wersja Indie zawiera ekstrakt z drzewa sandałowego i imbiru.
Różowa wersja Korea została wzbogacona o ekstrakt z żeń-szenia i czarnego pieprzu.
Wariant fioletowy Prowansja zawiera ekstrakt z lawendy i patchouli.
Dostępne były w Biedronce, cena ok.3zł, 3x100g


2. Zestaw kosmetyków Winter Garden firmy Estetica Group Piaseczno
*żel pod prysznic Spice Orange 180ml
*sól do kąpieli Spice Orange 200g 
Zestaw ten zakupiłam w Pepco po przecenie  4,99zł


3.  Zestaw Dobowej kuracji przeciwzmarszczkowej Perfecta Beauty a w nim:
*Biolaser -krem laser na dzień SPF10 30ml
*Biolaser nocne serum do dermabrazji 30ml
Płyn micelarny w prezencie! 145ml
Zestaw ten  zakupiłam w Biedronce, z racji wieku dla jakiego są polecane kosmetyki postanowiłam podarować je swojej mamie  a dla mnie będzie płyn  micelarny do wykorzystania.
Cena zestawu wynosiła po obniżce ok.9.90zł


 I najważniejszy zakup minionych dni to:

 5. Szczotka TANGLEE TEEZER The Original Professional Detangling Hairbrush.
Szczotkę zamówiłam na stronie allegro za 24,99zł + przesyłka 5zł
Wybrałam kolor fioletowo-różowy. Już czuję, że to będzie najlepszy zakup w tym miesiącu.

Czekam jeszcze na małe zamówienie z Avon'u, które ma być w tym tygodniu.


Komentarze