Pachnąca przesyłka - Perfumy Nicole 102

Dzięki portalowi Trusted Cosmetics mam możliwość przetestować perfumy Nicole 102.

Dzisiaj otrzymałam ową przesyłkę.



Perfumy do testów wybierałam w ciemno, czytając jedynie skład zapachów.

Mój wybór padł na Nicole 102 -odpowiednik: Escada / Island Kiss By Escada
Buteleczka o pojemności 30ml, ze szkła mrożonego.
cena ok.25zł


Zapach ten należy do grupy: świeżych
Nuty: pomarańcza, brzoskwinia, nuty drzewne, marakuja, magnolia, piżmo, mango

 

 
 
Więcej informacji o produktach Nicole Cosmetics znajdziecie tutaj .
Zapraszam również do Sklepu Producenta On-line tutaj


Ja zabieram się do testowania;-)





Komentarze

  1. Ja testowałam numer 096. Perfumy są bardzo trwałe. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Jak na razie dosyć mocny zapach, zobaczymy jak długo będzie się utrzymywać na ciele...:-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.