Nieziemskie zapachy od Pachnącej Szafy

Witajcie!

Dzisiaj otrzymałam pachnącą przesyłkę z produktami do wypróbowania 
od firmy Pachnaca szafa .
Szkoda, że nie można przez internet przesłać zapachów,
 jakie unoszą się po otwarciu pudełka...

Są to nieziemskie zapachy...


Oto co otrzymałam:

-Dekoracyjny odświeżacz powietrza o zapachu Dziki Bez z Bawełną o poj.50ml

-Odświeżacz Powietrza z kolorowymi ozdobami o zapachu Gruszki z czekoladą o poj.50ml
-tego zapachu jestem najbardziej ciekawa;-)



- Odświeżacz Powietrza w aerozolu  z Linii Home Nature 
o zapachu Zielona Herbata i Orchidea poj. 500ml


- Pachnąca Saszetka do szafy o zapachu Jaśmin i Drzewo Sandałowe


-Pachnąca Saszetka do szafy de MOLE  STRONG o zapachu Lawenda i Rumianek


-Kadzidła Zapachowe - Naturalne, ręcznie robione 100% naturalnych pyłków kwiatowych 
o zapachu Słodki Cynamon (15 szt w opakowaniu)

-Saszetki zapachowe do butów ONA (2szt. w opakowaniu)


Pachnąca Szafa to firma z Systemem Jakości Certyfikowanym przez DNV=ISO 9001=

Zapachowe produkty dla domu można zakupić w
największych sieciach drogerii i supermarketów w całej Polsce, m.in. takich jak Rossmann, Super-Pharm, Hebe, Tesco, Carrefour, Auchan czy Makro.

Więcej informacji o produktach Pachnącej Szafy znajdziecie tutaj.
Zapraszam również do odwiedzenia profilu na Facebook'u tutaj.



 Z zapachami Pachnącej Szafy mój dom nabierze nowy, pachnący wymiar.



Komentarze

  1. Miałam saszetki do szafy tej marki. Ładnie i długo pachną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ;) kiedyś kupowałam saszetki zapachowe do butów dla Meża do pracy ale lepiej sprawdza się odświeżacz z KIWI

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.