Denko listopadowo - grudniowe

Zapraszam Was na przegląd moich zużytych kosmetyków z dwóch ostatnich miesięcy.
 W większości są to żele pod prysznic, szampon, mydło a reszta wykorzystana w trochę dłuższym czasie.
Tymi zdenkowanymi kosmetykami chciałabym zakończyć rok 2015.


Lirene Dermoprogram - żel + oliwka z mango pod prysznic to mój grudniowy  faworyt. Piękny owocowy zapach, dobrze się pienił, nie wysuszył mojej skóry, lekko nawilżał ciało. 
Czy do niego powrócę? TAK

 AVON SENSES Secret Kiss nawilżający żel pod prysznic -zapach róży i jaśminu, jak dla mnie z przewagą zapachu róży, dobrze się pienił, nie podrażnił ani nie uczulił. 
Czy do niego powrócę? NIE bo jest tyle jeszcze żeli do wypróbowania....

 AVON Naturals kremowy żel pod prysznic o zapachu orientalnego drzewa sandałowego z wanilią - mocny, słodki zapach, kremowa konsystencja, dobrze się pienił, nie podrażnił i nie uczulił, zapach długo utrzymywał się na ciele. 
Do wykorzystania mam jeszcze w tej linii zapachowej balsam do ciała oraz mgiełkę.
Czy do niego powrócę? BYĆ MOŻE

 Manava  Słodka Przyjemność -nawilżający żel pod prysznic. To mój listopadowy faworyt!!! Zakupiony przypadkowo w E.Leclerc'u, skusił mnie ceną i słodkim cukierkowym zapachem....Bardzo wydajny, pozostawiał na skórze delikatny zapach. Bardzo dobrze się pienił, piana była lekko różowa a zapach dosyć długo unosił się w łazience. W wykorzystaniu go pomogły mi moje córki.
Czy go jeszcze zakupię? TAK 

Avon Naturals Truskawkowy Scrub do ciała z masłem shea, proteinami mleka i witaminą E.
Po użyciu pozostawiał skórę miękką i gładką w dotyku. Zapach soczystych truskawek.
Zapach dosyć długo pozostawał na skórze, pozytywnie mnie zaskoczył.
 Czy go jeszcze zakupię? BYĆ MOŻE


Garnier Oil Repair 3 szampon do włosów z trzema odżywczymi olejkami: z oliwek, awokado i karite.
Moje włosy pokochały ten szampon, jest to kolejna butelka i jak na razie mój faworyt. 
Z szamponu tego korzystam ja, mój mąż i obie córki. Po użyciu włosy są nawilżone, nie plątają się podczas mycia, dobrze się rozczesują. Z tej serii mam jeszcze odżywkę. Zdecydowanie mogę polecić ten szampon.
Czy go zakupię? ZDECYDOWANIE TAK

ISANA Mydło zimowe o zmysłowym zapachu wanilii i karmelu, piękny zapach, dobrze się pienił, nie wysuszył skóry rąk, zapach długo utrzymywał się na skórze, ładna szata graficzna. Czteroosobowa rodzina szybko go wykończyła...Czy jeszcze zakupię? PEWNIE TAK ale już o innym zapachu....

EVELINE COSMETICS glicerynowy superskoncentrowany krem - maska do rąk i paznokci. Jedyny plus tego kremu to to, że bardzo szybko się wchłaniał, dobrze nawilżał, konsystencja raczej wodnista. Czy wzmocnił paznokcie? Nie zauważyłam...Dosyć długo mi zeszło aby go wykorzystać raczej było to sporadyczne używanie.
Czy go zakupię ponownie? NIE
ISANA Zmywacz do paznokci bez zawartości acetonu. Przedstawiać go chyba nie muszę...?
Dobrze sobie radził ze zmywaniem nawet ciemnego lakieru.
Czy go zakupię? TAK
AVON Mgiełka zapachowa Little black dress - jeden z najlepszych zapachów. Mocny, długo utrzymujący się zapach. Mój ulubieniec. Stosowałam go podczas jakiś wyjątkowych wyjść. Z żalem się z nim żegnam...
Czy go ponownie zakupię? TAK jeśli będzie w promocyjnej cenie
NIVEA Care lekki krem odżywczy. Krem ten otrzymałam od Nivea, jako krem do wypróbowania.
Jest to lekki i odżywczy krem, szybko się wchłaniał, dobrze nawilżał , do każdego typu cery. 
Polubiliśmy się z nim. Zapach delikatniejszy od typowych niebieskich kremów Nivea.
Czy go ponownie zakupię? PEWNIE TAK

 AVON Naturals nawilżający krem do twarzy Brzoskwinia i kwiat bawełny. Lekki, szybko wchłaniający się krem, jak dla mnie trochę za mocny zapach, niekiedy mi bardzo przeszkadzał. Dosyć długo mi zeszło aby go wykończyć.
Czy go ponownie zakupię? NIE 

Są to kosmetyki ogólno dostępne. Mieliście może coś z nich? Znacie ? Chętnie poczytam Wasze opinie.

 

Komentarze