AVON OUR STORY FOR HER

Wodę toaletowa AVON OUR STOY zakupiłam w ubiegłym miesiącu, jeszcze przed świętami. Sprawiłam sobie taki mały prezent pod choinkę:-)
Jestem wielką fanką słodkich zapachów. 
Dosyć długo czaiłam się na ten zapach, 
jednak cena katalogowa (76,00zł za 50ml) 
powalała na kolana,
 aż w końcu udało mi się zakupić ją w promocyjnej cenie za 24,99 zł.


Opis produktu:

Kategoria orientalno - świeżo - kwiatowa
śliwka, kwiat magnolii, drewno kaszmirowe

 Delikatny, kobiecy zapach zainspirowany przez historie pierwszej miłości.

,,Chciałem stworzyć zapach przywołujący uczucie pierwszej miłości.
Próbowałem uchwycić wszystkie złożone emocje, 
które towarzyszą zakochaniu,
 gdyż ich natężenie jest niepowtarzalne.''
Yves Cassar - twórca zapachu


Premiera tego zapachu była w 2014roku.


Moja opinia:

Zapach jest słodkawy, wyczuwam w nim słodką nutę wanilii, 
ale nie jest mdły, nie jest duszący.
 Zapach utrzymuje się ok 4-5 godz. na skórze 
a na ubraniu jeszcze na drugi dzień potrafię 
go wyczuć.
 Piękny flakon.
Jednym słowem uwielbiam ten zapach!

Polecam wszystkim 'słodkomaniaczkom''.

Używam tego produktu: od trzech tygodni
Czy go ponownie zakupie? ZDECYDOWANIE TAK 

Komentarze