Współpraca z Plazanet Cosmetics

Witam serdecznie

 W ubiegłym tygodniu nawiązałam współpracę z firmą Plazanet Cosmetics , która jest wyłącznym dystrybutorem marki RevitaLash w Polsce. 

 Bardzo się cieszę bo jest to moja pierwsza współpraca z firmą kosmetyczną.
Bardzo szybko otrzymałam przesyłkę, która była zapakowana w piękne niebieskie pudełko, obklejone firmową taśmą.



Oto zawartość przesyłki:




 


 W środku pudełka znalazłam pięknie zapakowany produkt do testowania, którym jest "słynna" odżywka do rzęs Revitalash Advanced  
a poza tym otrzymałam od Plazanet Cosmetics  lusterko i notes z logo RevitaLash, zestaw herbatek ,,Żurawinowy relax" oraz odręcznie napisaną kartkę od Firmy.
Wszystko pięknie przyozdobione granatową wstążeczką.


W pudełku znalazły się również poradnik eksperta i ulotki dotyczące produktów RevitaLash

O historii marki RevitaLash można było przeczytać w magazynie Flesz:




 Bardzo chciałabym podziękować  Plazanet Cosmetics za zaufanie.

Więcej informacji o firmie Plazanet Cosmetics i produktach RevitaLash przedstawię w następnym poście.



Komentarze