Wosk Yankee Candle Berry Trifle

 Zapraszam na krótką recenzję wosku Berry Trifle.


Wosk ten zakupiłam w listopadzie w sklepie internetowym goodies.pl .
Obecny okres przedświąteczny skłonił mnie do wypróbowania tego zapachu.

Opis produktu:
,,Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o orzeźwiającym zapachu owoców jagodowych zatopionych w delikatnym kremie waniliowym''.






Moja ocena:

Berry Trifle zachęcił mnie do zakupu piękną etykietą. 
W opakowaniu pachnie wspaniale aż żal go odpalać...
Po odpaleniu w kominku wosk ten staje się mocnym ciężkim zapachem. 
Wystarczy niewiele wosku aby zapach rozniósł się po pokoju. 
Jak dla mnie jest dość intensywny.
 Zdecydowanie czuję zapach kwaskowatych malin z jeżynami. 
Wanilii tutaj w ogóle mój nos nie wyczuwa.

Ogólnie wosk Berry Trifle spodoba się osobom, które lubią owocowe nuty.
Idealnie nadaje się na jesienno - zimowe dni.


Woski jak i świece Berry Trifle zakupić można na goodies.pl .

Komentarze