Misia Kamisia

 Jakiś czas temu pisałam o tym, że po dokonaniu zakupu produktów Kamis na kwotę 10zł w Biedronce  i po wysłaniu paragonu wraz z podpisanym oświadczeniem, otrzymamy pluszowego misia. Zachęcona reklamą oczywiście wzięłam udział w tej promocji.


Tuż przed świętami otrzymałam przesyłkę od firmy Kamis.

I oto taki miś do mnie dotarł...
...Misia Kamisia




Po wyjęciu misia z koperty moje dzieci jak i ja trochę zdziwiliśmy się wielkością maskotki.
Kamisowa maskotka ma około 18 cm wysokości.
Ale ok za tą cenę 10zł + 2,30zł za znaczek zabawka może być!
 
Niestety maskotki  nieco odbiegają od misiów pokazanych na reklamie.
 Zresztą organizator promocji sobie zastrzegł że:
"Wizerunek nagród przedstawionych w materiałach reklamowych może odbiegać od ich rzeczywistego wyglądu" I tak rzeczywiście jest!
 
 Miś posiada wyszyte logo firmy Kamis na spodzie dolnych łapek, wszytą z boku metkę.


 Jeśli miałabym jeszcze raz wziąć udział w takiej promocji, to raczej bym sobie darowała....





Komentarze