Mieszko Magnifique

Dzisiaj odebrałam niespodziewaną przesyłkę :-) od ofeminin.pl .




Jako jedna z 300 osób zostałam wybrana do przetestowania
 czekoladek Mieszko Magnifique.
Jestem bardzo mile zaskoczona, bo to moje pierwsze testowanie 
z Klubem Ekspertek ze strony ofeminin.pl .



 Opis produktu :
 
Ekskluzywna kolekcja czekoladek Magnifique w stylu francuskich butików to doskonały świąteczny prezent dla członków rodziny lub znajomych.

Głęboki smak szlachetnej czekolady z nutką pikantnego chili, aromatyczne płynne karmelowe nadzienie z dodatkiem soli morskiej czy szampański smak podkreślony drobinkami o smaku truskawkowym, uwiodą najbardziej wymagających koneserów czekolady. Właśnie dlatego bombonierka Mieszko Magnifique w świątecznym wydaniu to doskonały pomysł na podarunek dla bliskiej osoby.

Eleganckie pudełko kryje w sobie doskonale wyselekcjonowane czekoladki o niespotykanych smakach:

Coconut Blanc - delikatną, kokosową pralinkę oblaną czekoladą, ozdobioną eleganckim złotym wzorem.
Toffee Pleasure - pralinkę z płynnym toffi i solą morską, oblaną  ciemną  czekoladą
Double Chocolate - czekoladkę kryjącą w sobie rozgrzewające połączenie kremowej czekolady i chilli.
Nougat Gianduia - wykwintną czekoladkę z nadzieniem z orzechów laskowych.
Strawberry Champagne - pralinka w białej czekoladzie łącząca w sobie smak sylwestrowego szampana i truskawek.



Ja za chwilę zabieram się za testowanie tych pysznie wyglądających czekoladek.
 Recenzja pojawi się wkrótce....

 

Komentarze