środa, 9 grudnia 2015

Lirene Dermoprogram Shower Olive, Żel +oliwka z mango

Ostatnio znalazłam na rossmann'owej  półce żel pod prysznic a dokładniej, 
 żel + oliwka z mango firmy Lirene. 
Nigdy nie jestem wierna jednemu kosmetykowi do mycia,
 zawsze poszukuję produktu, który spełni moje oczekiwania.
Kupiłam go zachęcona obrazkiem mango na opakowaniu
 i dlatego, że był akurat w promocji.
Ale czy jest o zapachu ....mango?


Parę słów od producenta:

Żel intensywnie nawilża oraz poprawia kondycję skóry, chroniąc ją przed wysuszeniem. Dzięki zawartości wosku z mango wzmacnia barierę naskórka, hamuje utratę wody, działa nawilżająco i zmiękczająco. Specjalnie dobrane składniki sprawiają, że żel pozostawia na skórze warstwę ochronną. 

Niezwykle odświeżający zapach owoców cytrusowych dba o Twój wspaniały nastrój.


Bezpośrednio po zastosowaniu żelu 60% badanych odnotowało poprawę nawilżenia skóry, a u 73% skóra stała się bardziej deli
katna i miękka w dotyku.


Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocoamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, PEG-18 Glyceryl Oleate/Cocoate, PEG-70 Mango Glycerides, Paraffinum Liquidum, Methylchloroisothiazlinone, Methylsothiazolinone, Parfum, Limonene, Hexyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde.







Moja opinia:

Czytając opisy na temat tego żelu na innych blogach, zdania o nim są podzielone, niektórzy uważają go za ,,badziew''(bo skład...bo zapach...bo nie nawilża jak podaje producent),
 inni natomiast go wychwalają.

Ja należę do tych drugich.
Pierwsze co mnie urzekło to zapach...bardzo świeży cytrusowy zapach, relaksujący, 
który długo utrzymuje się na skórze i dosyć długo jeszcze unosi się w łazience. 
Butelka a raczej jej otwieranie, które jest bardzo wygodne w użyciu, rzadko kiedy spotykam się z takim wycięciem na ,,klikaczu''. Można go postawić do góry dnem. Spokojnie się go wykorzysta do końca.
Sam żel jest koloru białego a nie jak by się zdawało, że jest w kolorze zielonym.
Konsystencja jest płynna , lejąca z dodatkiem oliwki z mango, fajnie się pieni.
Bardzo  dobrze myje ciało, pozostawia moją skórę odświeżoną, lekko nawilżoną, nie mam uczucia ,,ściągnięcia" jak po innych żelach, nie muszę się tak często balsamować po prysznicu.

Minusy to wydajność...U mnie już połowa zniknęła...A mam go od 1,5 tygodnia
ale może dlatego, że lubię mieć dużo piany na myjce...;-)



Żel ten przypadł mi do gustu, myślę że jeszcze się na niego skuszę... 
ale bliżej lata, bo jest idealny na upalne dni.

Lirene Shower olive, żel +oliwka z mango  jest produktem godnym wypróbowania.

A może znacie już ten żel? Chętnie poczytam Wasze opinie na ten temat:-)

 



Cena produktu w Rossmannie 7,59zł za 250ml 
w promocji można go kupić już za 4,99zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.