Wosk Yankee Candle

Wosk Yankee Candle Black Coconut

Moja przygoda z woskami YC dopiero się zaczyna. Do tej pory używałam świec zapachowych zakupionych w Biedronce czy w innych sklepach (szału nie było...).  Wiele czytałam opinii na temat wosków, więc postanowiłam, że i ja zaopatrzę się w Yankee Candle.

W moim mieście nie ma niestety żadnego sklepu stacjonarnego z woskami, więc pierwsze zakupy zrobiłam w sklepie internetowym Goodies.pl . Bardzo szybka wysyłka. Woski są w przystępnej cenie często można załapać się promocje czy dni darmowej wysyłki. Polecam.

 Na pierwszy rzut idzie wosk Wosk Yankee Candle Black Coconut.


Opis produktu:

,,Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle
 z serii Classic.
 Wyczuwalne aromaty: dojrzały kokos, egzotyczne kwiaty oraz drzewo cedrowe.''




Po odpaleniu wosku - zapach zaskoczył  mnie i to bardzo pozytywnie. Spodziewałam się typowego słodkiego zapachu kokosa a wyczuwam słodki zapach karmelu w połączeniu z męskimi perfumami. Taki ,,męski'' zapach, który spodoba się nie tylko kobiecie ale i mężczyźnie. Jest dość intensywny trochę ,,ciężki''. Nadający się na każdą porę roku.

Black Coconut zdobył moje serce. Na pewno będę do tego zapachu powracać...

Pozdrawiam serdecznie :-)

Komentarze