Nowości w mojej kosmetyczce

W tym tygodniu skorzystałam po raz pierwszy z Internetowej drogerii ROSSMANN
Akurat była promocja -49% na kosmetyki do oczu, która też obowiązywała na stronie.

 

Do mojego koszyka trafiły:

1. Lovely False Lashes- maskara nadająca efekt sztucznych rzęs
2.EVELINE Advance Volumiere - skoncentrowane serum do rzęs 3in1- czytałam wiele opinii na temat tego serum, zdania są podzielone...zobaczymy jak się sprawdzi...
3.WIBO Long - Lasting Liner nr.02 - konturówka  do oczu 



4.RIVAL de Loop - maseczka złuszczająca PEEL-OF  -nigdy nie używałam kosmetyków rej firmy, zakupiłam z ciekawości i z promocji
5.DAX Perfecta SPA - regenerująca maska - serum do rąk, peeling złuszczający do rąk
6.DAX Perfecta - ekspresowa maska na twarz i pod oczy  



Za 6 produktów po uwzględnieniu wszystkich rabatów zapłaciłam 20zł.

Najbardziej jestem ciekawa serum Eveline i tuszu do rzęs Lovely. 
Trochę mnie zmartwiły niektóre opinie...no zobaczymy...

Są to kosmetyki ogólnodostępne, być może znacie, używałyście?

Komentarze