Goodiesowe zakupy cz.2

Wczoraj dotarła do mnie przesyłka z zamówieniem nowych wosków ze sklepu internetowego Goodies.pl - Zapachy dla domu.
Tym razem skorzystałam z rabatu -13% (PIATEK13), do mojego koszyka trafiły 2 nowe woski Yankee Candle.


Mango Peach Salsa 
Opis produktu:
''Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: mango, brzoskwinia oraz różowy pieprz.''



 Vanilla Bourbon
Opis produktu:
  ''Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu tajemnicznej, słodkiej mieszanki z odrobiną mocnego bourbona i grubą warstwą kremu posypanego wanilią.''



Oprócz zamówionych wosków otrzymałam od Goodies.pl 
5 Voucher'ów na zakupy w sklepach internetowych:
 ..i coś słodkiego:-)

Jeśli ktoś byłby zainteresowany kuponami rabatowymi, które otrzymałam
piszcie śmiało, chętnie się podzielę:-)
pozdrawiam Ewelina :-) 

Komentarze