Goodiesowe zakupy cz.1

Przed chwilą odebrałam od listonosza przesyłkę.
 W ubiegłym tygodniu zamówiłam woski Yankee Candle ze sklepu internetowego
 Goodies.pl - Zapachy dla domu.


Tym razem skusiłam się na woski, które kojarzą mi się z nadchodzącymi świętami:

CRANBERRY ICE
 Opis produktu:
  ''Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: żurawina otulona lodową świeżością.''


BERRY TRIFLE 
 Opis produktu:
''Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o orzeźwiającym zapachu owoców jagodowych zatopionych w delikatnym kremie waniliowym.''



CAPPUCINO TRUFFLE 
Opis produktu: 
''Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: głęboki, bogaty aromat ziaren palonej kawy z nutą aksamitnej czekolady.''


Oprócz zamówionych wosków dostałam również 3 VOUCHERY do sklepów internetowych:
  ...i coś słodkiego :-)

Nadchodzące święta zapowiadają się u mnie w domu wyjątkowo pachnące....

Komentarze