Denko październikowe 2015

Witam

Moje pierwsze denko kosmetyczne na blogu. W ciągu ostatniego miesiąca udało mi się zużyć niewiele kosmetyków. Są to kosmetyki ogólnodostępne, zakupione w Rossmannie, Biedronce czy z katalogu Avon.
 

1. GARNIER FRUCTIS OIL REPAIR 3 szampon wzmacniający - to moja kolejna butelka i jak na razie to mój numer 1. Uwielbiam go za zapach, po tym szamponie włosy moje są super nawilżone, gładkie i łatwo się rozczesują, stosuję go 3 razy w tygodniu.
2. GARNIER FRUCTIS OIL REPAIR 3 odżywka wzmacniająca - to też moja kolejna butelka, zawsze nakładam ją po umyciu włosów w/w szamponem na całą ich długość. Odżywka ta nadaje się do częstego stosowania. Nie obciąża włosów, nawilża i dodaje blasku. Mój numer 1.


3. ORIGINAL SOURCE  COCONUT - żel pod prysznic, przyznam się że jeszcze nigdy tak szybko nie zużyłam kosmetyku jak ten żel do mycia. Kokosowy zapach jest obłędny. Na pewno do niego powrócę.
4. ALTERA peeling pod prysznic POMARAŃCZA I CUKIER TRZCINOWY - jak dla mnie bardzo intensywny owocowy zapach ale za to bardzo dobrze usuwa martwy naskórek, wygładza skórę, używałam go sporadycznie. Może do niego powrócę...
 

5. SORAYA Piękne Ciało - balsam do ciała wyszczuplająco - antycellulitowy z różowym pieprzem. Dobrze nawilża i wygładza skórę, przyjemny delikatny zapach. Polecany jest, aby przeciwdziałać długotrwałemu cellulitowi - ja używałam go sporadycznie nie zauważyłam super efektów. Duży plus za ładne opakowanie.
6. AVON Skin So Soft - intensywnie nawilżający balsam do ciała z olejkiem arganowym.
Balsam  dobrze nawilża ale zapach nie dla mnie, więcej go już nie zakupię.


7.  SCHAUMA Świeżość bawełny - suchy szampon 1 dodatkowy dzień świeżości bez konieczności mycia włosów zalecany do włosów lekko po mocno przetłuszczających się. To mój pierwszy suchy szampon. Ma ładny zapach, odświeża ale nie na długo tak jak obiecuje producent, jest wydajny. Stosowałam go sporadycznie. Czasami zdaje mi się że bieli moje ciemne włosy, muszę go dosyć długo wyszczotkować. Zastanawiam się nad zakupem Batiste.


8. AVON Skin So Soft nawilżający krem do rąk - dobrze nawilża skórę, ma dosyć intensywny zapach. Nie powrócę do niego.
9. AVON Lilitle black dress roll-on - dezodorant antyperspiracyjny w kulce, uwielbiam ten zapach to moje kolejne opakowanie i nie ostatnie....


Za pewnie znacie te kosmetyki...;-)
Pozdrawiam :-)

Komentarze