Test kapsułki do prania Vizir GO Pods

Jakiś czas temu otrzymałam od EverydayMe kapsułkę Vizir GO Pods 
o zapachu Alpine Fresh.
Od razu zabrałam się do jej przetestowania. 
Najpierw do bębna wrzuciłam kapsułkę a potem średniej wielkości kolorowy koc, biało-szarą bluzę i spodnie jeansowe. Były to średnio zabrudzone ubrania i koc.
 Nastawiłam pralkę na skrócony program
 ( 45min.prania).

Jak podaje producent jedna kapsułka Vizir GO Pods wypierze 5kg ubrań.



Po wyjęciu prania z pralki w domu dosyć długo unosił się piękny zapach. Kapsułka bardzo dobrze się rozpuściła mimo, że był program skrócony, skutecznie usunęła zabrudzenia. Kolor nie zblakł a wręcz przeciwnie ożył na nowo. Koc pozostał miękki w dotyku. Plamy na bluzie i jeansach zniknęły. Pranie po mimo, że suszyło się na wietrze to zapach wcale się nie ulotnił.

 Jestem pod wielkim wrażeniem bo:

-są bardzo łatwe w użyciu 
-nie potrzebuję dodatkowo płynu zmiękczającego
-dobrze się rozpuszczają (od 20st.C do 95st.C) i szybko zaczynają działać

-są łatwe w przechowywaniu i transporcie
-mało miejsca zajmują w łazience
 -1 kapsułka wystarcza na taką samą ilość prania jak 75g proszku,przy zalecanym dozowaniu dla średnio zabrudzonych ubrań, z użyciem wody o średnim stopniu twardości
-piękny zapach, który bardzo długo utrzymuje się na ubraniach
-wreszcie szufladki w pralce są czyste
-już nie muszę myśleć, ile proszku mam wsypać do pojemnika 
-nadają się do prania rzeczy białych jak i kolorowych
-tkaniny kolorowe nie odbarwiają się a białe zyskują optyczną biel

Dostępne są w trzech wariantach:

-ALPINE FRESH
-SENSITIVE CLOTHES
-TOUCH OF LENOR FRESHNESS

Ja już się przekonałam co do właściwości i mocy tych kapsułek 
u mnie już zagościły na dobre:-)


Cena kapsułek Vizir GO Pods  jest dosyć wysoka opakowanie 34 szt.kosztuje ok 35,99zł, z promocji można je zakupić w cenie ok.24,99zł (Tesco).

Musimy pamiętać ,że kapsułki nie nadają się do prania wstępnego, do ręcznego namaczania, do prania wełny i jedwabiu.
Nie dotykać produktu mokrymi rękami, nie przebijać, nie rozrywać ani przecinać kapsułki.
Kapsułki należy przechowywać w suchym i chłodnym miejscu.
Szczelnie zamykać pokrywę opakowania i chronić przed dziećmi.

Komentarze