Rozpoczynam nową kampanię z Nestlé CHEERIOS OATS

 Dotarła już do mnie paczka Ambasadorska 
z Nestlé CHEERIOS OATS.
Rozpoczynam testowanie pysznych i zdrowych produktów, 
jakimi są chrupkie płatki owsiane Nestlé CHEERIOS OATS.



Przesyłka dotarła do mnie w stanie idealnym.
 Paczka była profesjonalnie zapakowana w duży kolorowy (piękny) karton. 
Obie moje córki miały ogromna radość z rozpakowania przesyłki.


W paczce od  Streetcom otrzymałam:
 
  • 3 opakowania Nestlé CHEERIOS OATS
  • 3 opakowania Nestlé CHEERIOS OATS z cynamonem
  • ulotki dla znajomych
  • torebki papierowe do podzielenia się płatkami ze znajomymi (przesyp do nich mniejsze porcje)
  • naklejki do zaklejenia torebek   
 
 


 

 
Bardzo się cieszę że mogę brać udział w tak pysznej kampanii, tym bardziej, że jest to moja pierwsza kampania na Streetcom .Już wkrótce raporty i opinie na temat
 nowych płatków owsianych Nestlé CHEERIOS OATS .

Kto razem ze mną będzie testował Nestlé CHEERIOS OATS?

Komentarze