Podsumowanie projektu Monte Snack

Jako Ambasadorka Monte Snack zobowiązana jestem do wystawienia 
 i zebrania opinii od ,,moich'' testerów na temat mlecznej przekąski.

Monte Snack to niewielka przekąska składająca się z ciemnego biszkoptu wypełnionego po brzegi mlecznym oraz czekoladowo-orzechowym nadzieniem.
 Krem jest biały a przez środek kanapki przechodzi pasek nadzienia
 i to właśnie odróżnia ją od konkurencji. 
Według  moich córek bardzo fajnie obgryza się biszkopt i białe boki
 aby na końcu zjeść środek masy.

Już pierwszego dnia po dostarczeniu przesyłki od trnd,
 moje dzieci były ,,wniebowzięte'' i  jak najszybciej chciały wypróbować kanapkę.
 Nawet mąż się skusił...a jest łasy na słodkości.






Monte Snack rozeszły się jak przysłowiowe świeże bułeczki.
Córka częstowała mlecznymi kanapkami swoje koleżanki w szkole. (Dzieci były zachwycone, bo mogły je spróbować.) Ja częstowałam swoje przyjaciółki, podczas babskich spotkań.
Mi osobiście najlepiej smakuje do porannej kawy.
 To lekkie i pyszne ciasteczko a najlepsze jest wyjęte prosto z lodówki.
Monte Snack idealnie nadaje się na szybką przekąskę pomiędzy posiłkami, 
na drugie śniadanie do szkoły.
Jedyny mankament mlecznej kanapki to jest jej waga.
 29g to troszkę mało aby w pełni rozsmakować się w jej smaku.
 Na dowód tego słowa mojej 8-letniej córki:
-,,Mamo, szkoda że ta kanapka jest taka mała, mogłaby być większa ale jest przepyszna!"

 Dzięki przetestowaniu mlecznej przekąski Monte Snack przekonaliśmy się z rodziną, że przekąska ta również zagości w naszej lodówce. 
Cena jest przystępna. 
Szczerze polecam, tym którzy mają chęć na coś małego, szybkiego i pożywnego.
Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w tak snackowitym projekcie.

Dziękuję trnd :-)

Komentarze