Moje nowości w kosmetyczce :-)

W tym poście chciałabym pokazać Wam co zakupiłam w ostatnim tygodniu. Ostatnio jestem trochę oszczędna w zakupach kosmetyków, przyznam że przez ostatni czas trochę nagromadziłam ich.
 Więc ostatnio kupuję to co mi aktualnie brakuje w kosmetyczce.

W Biedronce zakupiłam do wypróbowania:
 
1. Lirene peeling enzymatyczny z wyciągiem owoców -10ml za 1,99zł
2.Lirene maseczka samowchłaniająca  z wyciągiem z wiśni z Barbados -10ml za 1,99zl
 
Recenzja tych produktów będzie w następnych postach.
 



Ciągle poszukuję tej ,,jedynej'' i skutecznej odżywki na moje wiecznie zniszczone( jak nie połamane to rozdwojone) paznokcie.

Zakupiłam w Rossmannie odżywkę do paznokci firmy Wibo S.O.S. weak nails. Zobaczymy jak się sprawdzi...- koszt ok. 6,99 zł, 8,5ml


Jak podaje producent:
Odżywka regenerująca do bardzo zniszczonych paznokci.Wyrównuje płytkę, zmniejsza łamliwość, nawilża, rewitalizuje, uelastycznia i rozjaśnia.Zawiera filtry UV, kompleks witamin, wapń oraz wyciągi roślinne: wyciąg z cytryny, aloesu, grejpfruta, granatu, żeń-szenia.

Jak stosować: 
nałóż warstwę bezpośrednio na płytkę, poczekaj aż wyschnie.
Jako bazę pod lakier lub jako top coat na lakier.


Oprócz odżywki skusiłam się również na lakier iron hard Wibo - koszt ok. 6,99 zł, 8,5ml

 

Jak podaje producent:
Przedłużona  trwałość maniciuru, zabezpiecza lakier przed pękaniem i ścieraniem.
Nadaje niesamowity połysk i wzmacnia kolor lakieru.

Recenzja tego produktu będzie w następnych postach.
 
 
Kupiłam również dwa kubki sweterkowe -nie mogłam im się oprzeć...
 

Od czasu do czasu Biedronka pozytywnie zaskakuje :-)
Herbata czy kawa pita z tych kubków smakuje idealnie...
 
 
Dziewczyny używałyście tych produktów do paznokci?
A może macie  swoje sprawdzone?
Chętnie przeczytam Wasze wrażenia.

 





 
 

Komentarze