Moje małe zamówienie AVON

 KATALOG 13/2015

Pod koniec ubiegłego tygodnia odebrałam swoje niewielkie zamówienie kosmetyków 
od swojej konsultantki.


1. Scrub do ciała Truskawka  200ml - cena 17,00 , ja zakupiłam go po 6,99 (zapach jest fantastyczny, zobaczymy jak się sprawdzi...)

2.Żel pod prysznic Peaceful reflection o zapachu orientalnej orchidei i maliny 250ml -cena 5,99 z promocji

3.Żel pod prysznic Andalusian Bliss o zapachu granatu i słodkich migdałów 250ml -cena 5,99 z promocji 

4.Krem do rąk AVON CARE z masłem kakaowym i wit.E 100ml - cena 4,99 (zapach mocno kawowy dosyć długo utrzymuje się na dłoni)

5.Dezodorant w kulce Avon Cherish 50ml - cena 6,99 (dosyć delikatny zapach, raczej długo się nie utrzymuje na ciele)

6.Roletka zapachowa Incandessence 9ml -cena  18zł , w tym katalogu można było zakupić za 6,99 (idealna do damskiej torebki)




Jak przy każdym zamówieniu dostałam nowy katalog nr 14/2015


 Recenzje poszczególnych produktów opiszę po wypróbowaniu. 
Mieliście coś z tego zamówienia?
 

Komentarze