Moja recenzja Always Ultra

Jako Ambasadorka Always mam możliwość przetestować nowe podpaski Always Ultra 
w trzech wariantach: Super Plus, Sensitive Super Plus oraz Night.


,,Czasami nawet najmniejsza rzecz, która dodaje nam pewności siebie ma niebagatelny wpływ na nasze samopoczucie"

Marka Always istnieje na rynku od 20lat.
 Tworzy produkty dopasowane do naszych potrzeb i ciągle je udoskonala, abyśmy czuły się komfortowo w te ,,trudne'' dni, bo podczas okresu nie musimy rezygnować z naszych ulubionych zajęć, uprawiania sportu czy spotykania się ze znajomymi.
Nowe podpaski Always Ultra posiadają specjalny wkład żelujący, który zamyka wilgoć wewnątrz podpaski, dodatkowo wzbogacone zostały o powłoczkę, która bardzo szybko wchłania wilgoć (Always Ultra Night oraz Always Ultra) i bawełnianą powłoczkę (Always Sensitive).

O teście chłonności pisałam tutaj . Ja i moje ,,testerki" przecierałyśmy oczy ze zdumienia, bo faktycznie cała wilgoć zostawała wewnątrz podpaski Always Ultra 100% chłonności. Starsza wersja Always  Classic nie dała rady... jest to dowód, 
że reklama nie kłamie!!!

 Po moich ,,osobistych'' testach pierwsze miejsce zajmuje wersja
 Always Ultra Sensitive Plus.
 Materiał, z którego zostały wykonane jest miękki i delikatny
 a przy tym niezwykle chłonny.  

 Drugie miejsce ex aequo zajęły Always Ultra Super Plus i Always Ultra Night.

Wszystkie trzy warianty podpasek świetnie chłoną wilgoć. Mają długie skrzydełka, dzięki czemu bielizna pozostaje czysta. ,,Trzymają'' się na miejscu, 
nie przesuwają się podczas ruchu.





Polubiłam nowe Always za to, że po wyjęciu z opakowania tak pięknie pachną, mają kobiecy kolorowy wytłaczany wzorek i są pakowanie w pojedynczo.  
A co najważniejsze nie przeciekają. Z nimi czuję się czysto i sucho.
Te ,,trudne dni''nie są dla mnie już takie straszne.

Zdecydowanie mogę polecić nowe podpaski 
z serii Always Ultra.



Jeśli decydujecie się na zakup, dobierzcie stosowny rozmiar podpasek, gdyż intensywność krwawienia może być różna i dlatego powinniśmy wybierać najbardziej odpowiedni wariant ochrony, dostosowany do indywidualnych potrzeb.

                                 

„Podpaska Always Ultra -
do 100% ochrony przed
przeciekaniem.
Zatrzymuje wilgoć
2x lepiej*”

Komentarze