Test chłonności podpaski Always Ultra

Jako Ambasadorka w projekcie Always miałam możliwość przeprowadzenia testu chłonności podpaski Always Ultra i zaprezentowania wyników swoim przyjaciółkom i koleżankom.
W paczce ambasadorskiej oprócz próbek podpasek było również 20 szt. 10-mililitrowych saszetek z płynem i 20 szt. bibułek.
Aby przeprowadzić test musiałam wyjąć po 1 podpasce z paczek Always Ultra Super Plus oraz Always Classic i ułożyć je obok siebie.
Następnie otworzyłam jedną saszetkę z niebieskim płynem i wylałam jej zawartość w jedno miejsce na środku podpaski Always Classic i to samo zrobiłam z druga podpaską Always Ultra.

 Odczekałam 3 minuty, następnie przecięłam nożyczkami obie podpaski na dwie części, tak aby linia przecięcia przechodziła przez ich środek.

 Następnie wzięłam do rąk połówki podpasek, przytrzymałam je nad bibułkami, jednocześnie mocno  ścisnęłam obie podpaski.

                                                                     Wynik testu:

Podpaska Always Ultra, dzięki zastosowanej nowej technologii żelowej, zamknęła cały niebieski płyn w środku. Bibułka spod podpaski była sucha w porównaniu z drugą, na której były widoczne krople.
 Test zaliczony na szóstkę!!! I chociaż raz reklama nie kłamie.
Bo każda z nas zasługuje na komfort w tych ,,trudnych dniach"a chłonność jest dla nas najważniejsza!!!
A ja jestem w pełni przekonana co do nowych podpasek Always Ultra.

Komentarze