Darmowe próbki FAIRY PLATINUM ALL in1 oraz head & shoulders

Wczoraj otrzymałam kolejne próbki do wypróbowania od EverydayMe.
Były to próbka szamponu przeciwłupieżowego head &shoulders 
oraz próbki kapsułek do zmywarek FAIRY PLATINIUM ALL in1
 od razu  zabrałam się do ich przetestowania.
 
 



 Już wcześniej miałam możliwość wypróbowania próbki szamponu head & shoulders ,,sport fresh'', tym razem jest to wersja ,,menthol''. Oba rodzaje szamponu charakteryzują się gęstą i kremową konsystencją, dzięki czemu  szampon jest bardzo wydajny. Dobrze się pieni i dobrze spłukuje. Jak dla mnie trochę zbyt intensywny zapach. Już podczas mycia, można poczuć na włosach uczucie przyjemnego chłodu, za sprawą zawartego w nim mentolu. Zapach dosyć długo utrzymuje się na włosach. Włosy są miłe w dotyku, dobrze  nawilżone, odświeżone i dosyć  łatwo się rozczesują. Jestem zadowolona z jego efektów. Szampon head & shoulders ,,sport fresh'' i ,,menthol'' doskonale radzi sobie z łupieżem.

Zdecydowanie mogę go polecić. 





Po wypróbowaniu kapsułki do zmywarki FAIRY PLATINUM ALL in1, przekonałam się, że jest to obecnie najlepszy produkt na rynku. Kapsułki te dobrze rozpuszczają się w wodzie,  można je stosować w niskich temperaturach, doskonale myją naczynia a szkło pozostaje bez smug. Po kapsułkach Fairy filtr w zmywarce nie jest tłusty a zmywarka w środku jest czyściejsza. Kapsułki mają ładny zapach. Jedyna wada moim zdaniem to, iż nie należą do najtańszych tabletek, ale coś za coś. Już zakupiłam pełnowartościowy produkt.

 Od teraz moje naczynia będą lśnić jak w reklamie.

Komentarze